Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vraagje over px 125


kokske

Aanbevolen berichten

hey allemaal,ik heb een et4 staan,is tip top in orde,met chrome valbaren en rekje achteraan,ik zou deze misschien willen wegdoen om een px125(nieuwe) aan te schaffen...vooral het oude model en motorgeluid is 10x mooier met een "oude" vespa! op mijn et4 staan 10000km,kan er iemand mij zeggen wat deze nog ongeveer waard is?kheb hier al veel opgezocht over de px 125 dus zal daar maar verder niets meer over vragen he:-) groetjes kokske

Link naar reactie

De advertenties geven idd een idee... maar ik denk niet dat er een zot rondloopt die 2000 euro geeft voor een ET4... zij die een moderne vespa willen, zullen toch al snel naar een LX of een GT kijken... die zijn immers ook te vinden voor dat bedrag. Soit, weet het te zeggen hoe het afloopt, de verkoop, altijd interessant te weten...

Link naar reactie

bedankt voor deze reacties al,het grappige aan heel de zaak is da ik die drie jaar geleden gekocht hb voor... .1350 euro!!!!!niet te geloven maar het is zo,van mijn toenmalige collega(toen waren we nog vrienden,misschien dermee)..sebiet ga ik er hier nog winst op pakken,haha...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...