Nicky Geplaatst: 14 april 2007 Delen Geplaatst: 14 april 2007 Enkele foto's van mijn eerste Vespa na aankoop en na de restauratie. Aan de foto's zie je dat ik geen ervaring heb als fotograaf maar met het resultaat van mijn wespje ben ik wel tevreden. Voor : Na : Link naar reactie
#69 Geplaatst: 14 april 2007 Delen Geplaatst: 14 april 2007 waaw mooi kleurtje! en die witte pinkers zijn ook tof! ik mis mijnen XL... :-( Maar binnenkort ne rally dus dat zou de pijn wat moeten verzachten he :b veel plezier! Link naar reactie
eeejva Geplaatst: 14 april 2007 Delen Geplaatst: 14 april 2007 super moatje very classy Link naar reactie
bolderik Geplaatst: 14 april 2007 Delen Geplaatst: 14 april 2007 Knap gedaan, zo te zien is het spuitwerk mooi strak. Vooral de kleur is mooi. Past heel goed bij het PK50 ontwerp. Deze PK50 is tijdloos. Dat is een groot compliment!! Groeten, Paul. Link naar reactie
CarlosVespino Geplaatst: 14 april 2007 Delen Geplaatst: 14 april 2007 mooi opgelapt! Link naar reactie
Marnix_Vespito Geplaatst: 14 april 2007 Delen Geplaatst: 14 april 2007 mooi gedaan nieuwstaat, vlekkeloos Greetz Link naar reactie
Brecht Geplaatst: 15 april 2007 Delen Geplaatst: 15 april 2007 Hallo, hoeveel tijd/ geld heb je erin gestoken? Wat heb je zelf gedaan en wat heb je laten doen? Ik zou men pk50xl er ook zo uit willen laten zien. Vriendelijke groeten Brecht Link naar reactie
Nicky Geplaatst: 15 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2007 Bedankt voor de toffe reacties. Brecht om op uw vragen te antwoorden : Het zandstralen heb ik laten doen. Het spuitwerk heeft mijn vader gedaan (waarvoor mijn dank) Het demonteren en terug monteren heb ik voor mijn rekening genomen. Het zadel heb ik opnieuw laten overtrekken (kon beter) en de koppelingsplaten heb ik laten vervangen. Verder nog een andere cilinder gestoken, voor- en achtervering vervangen en de ontbrekende onderdelen zoals reservewiel + deksel, voetrem + contact gezocht. Ik heb geen idee hoeveel tijd ik erin gestoken heb in totaliteit maar enkel het spuiten en terug monteren heeft toch een 4 à 5 werkdagen in beslag genomen. Heb hier ooit eens gelezen dat iemand op 6uur tijd een Vespa volledig ineen kan steken, wel hij mag het mij eens komen voordoen. Hoeveel geld dit alles mij gekost heeft, zou ik niet precies weten, mijn vader zijn uren moet ik gelukkig niet betalen! Ten slotte dank ik iedere forumgebruiker voor de technische bijstand wanneer ik erom gevraagd heb. Ik heb op een paar maanden ernorm veel bijgeleerd en zal nog veel bijleren. Mijn volgende opdracht is om me zo spoedig mogelijk lid te maken van een club en dan rijden, rijden en ... ... rijden. Zonnige groeten Link naar reactie
Brett Geplaatst: 21 april 2007 Delen Geplaatst: 21 april 2007 Beste, eerst en vooral puik werk met de restauratie, klassebak. Ik heb indertijd inderdaad gepost dat ik in een 4tal uur m'n wesp monteer. Ik ben monteur als beroep en zit dan ook 40u per week tss de moeren en bouten, zonder het werk aan onze oldtimers( meestal tot 23u30) iedere avond bij te rekenen. Ik moet wel erbij vertellen dat motor niet gedemonteerd was, dus dat scheelt een hoop. Na een 5tal keer alles eruit en erin leer je ook wel de beste manier te gebruiken. Ik ben eveneens bezig met een pk50xl, maar heb wegens rugklachten(die nu gelukkig van de hand zijn) m'n wesp een 8tal weken moeten laten rusten. Volgende week congé dus ik hoop van hem dan aan de praat te krijgen!! Nogmaals proficiat met uw pk50xl!! Brett Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.