Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Pissed off!! Verdammt koppeling!!


Jin

Aanbevolen berichten

Zo'n mooie weer, speciaal verlof voor gepakt en op mijn px gesprongen die ik ondertussen zo'n 2 weken heb. Onderweg, schakelen ging stroef, kon niet van 2de naar de 3de gaan en soms slaat het 3de vitesse gewoon over en hop naar 4de...En nimmer kunnen terugschakelen naar 3de of lager. En dat midden op de baan!! Nest!! Pissed off!! Goesting om in Schelde te springen!! Teruggekomen(na heel veel gesukkel en massale blikken van de voorbijgangers), koppeling een paar keer getest. Steeds geen resultaat, kon niet schakelen. En snak!! De kabel van de ambriage afgeknapt!! Dubbel zo pissed off!! Daar gaat mijn Vespa-verlofdag met stralende zon!! De 1ste pannen met mijn Vespa!!

Nu vraag ik me af-na eerst wa gekalmeerd te zijn-, of er in Linker Oever(Zwijndrecht) geen Vespita's zijn, die me wa raad en instructies kunnen geven, want ik weet ni eens via welke buis de ambriage-kabel loopt. En hoe lang het moet zijn.(voor een nieuwe kabel) Aub, laat iets weten, pinten krijgt ge van mij in overvloed. Ik ga nu wa tegen de muur stampen enzo, wa stress wegkicken. Greetos!!

Pissed off Jin.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...