Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Mijn eerste rijles!!!! aiaiai


foorteefje

Aanbevolen berichten

Opgepast!!!!

Gisteren heb ik ons straat voor den eerste keer onveilig gemaakt! Ik heb namelijk mijn eerste meterkes gereden met ons nief oldtimerke ;-)

Tja, een blonDTje doen rijden met iets met vitessen is om problemen vragen e ;-) Maar kmoe zeggen.. kben ni helemaal echt blonDT ;-) Dus is da nog goe verlopen!!

Tot het einde van t straat... vroeeemmmm... 1e.. whiii... 2e.. jajaaa.. 3e.. aaahhh..(voor 4e was ons straat tekort) 2e.. 1e.. oeps.. val stil!!!

Ventje komt afgelopen (madam krijgt da spel ni gekickt) en hup.. vroemmm.. naar den andere kant van t straat.. daar aant einde.. lap!!!! weer stil!!!

Kzie mijne schat al denken "aiaiaiaiai.. zover lopen om madam te helpen!!!" Maar plots zie madam t licht!!! en kick.. vroemmm en whiiiii... t is mij gelukt!!!

Ik zo blij als een klein kind met sinterklaas terug naar mijne schat en ons wespke veilig opgeborgen in de garage.

En dan direct de pot op, want t was precies in mijne buik geslegen van de spanning hihi

Maar al bij al is t mij goe bevallen, dus vanaf morgen (dan heb ik mijn nummerplaat) is er weer een gevaar bij op de weg hihihi

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Kweet ondertussen al dat de rem onder mijn voetteke zit, en heb mijn 2e ritje ook achter de rug.

Fooraapje vind mij officieel een gevaar op de weg.. (max 50 rijden waar ge 70 moogt hihi) Maarje, kmoe eerst op t gemak ervaring opdoen met terugschakelen en da rempedaalke, voor ik volle gas rij ze ;-) Kwil mijn wespje nu ni op den trekhaak van nen auto parkeren ze!!! Kzie h tal gebeuren!!! Die mens van den auto verschiet em een ongeluk als mijn smoelke zo op zijn achterruit kleeft hahahaa

En als de foor in gent gedaan is, en we terug wat vrije tijd hebben, kan ik op naar de volgende rijlessen e ;-) Ge zijt verwittigd!!!!!

Link naar reactie

Mijn wespje is vandaag onder handen genomen door Frank (scootermarkt) en is normaal donderdag klaar. Dan kan ik eindelijk mijn eerste ritje maken. Ben benieuwd. Binnen 3 weken puzzelrit, dus zal nog flink mogen oefenen.

Heb er alle vertrouwen in. Maar het zal ook wel niet tegen 80 zijn.

We zullen wel zien!!

Wordt vervolgd! :)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...