Ga naar inhoud
Vespaforum.be

In italië gerestaureerde vespa's


Jelle

Aanbevolen berichten

Als je even naar ebay.it surft kom je daar veel zeer mooie, gerestaureerde vespa's tegen. Nu vroeg ik me af wat het beste is: een mooi gerestaureerd italiaans exemplaar kopen of beter een restauratie-basis kopen en zelf (of laten) restaureren...

Link naar reactie

Het voordeel van de restauratie zelf (laten) doen is dat je weet waarmee je begint. Als je een gerestaureerde scooter koopt weet je niet hoe die was voor de restauratie en dat kan voor verassingen zorgen achteraf... (Zie ook de Asia-restauraties.)

Link naar reactie

Een gerestaureerd exemplaar kopen waarvan je de geschiedenis kent, lijkt me de beste optie... tenzij restaureren je hobby is. Een exemplaar uit Italië zou ik dus nooit kopen. Zo staat er bvb een gerestaureerde vnb te koop van iemand van de Vespaclub Gent (ben even kwijt wie het nu ook alweer was...). Value for money. Duur ja, maar je krijgt gegarandeerd een Vespa onder je kont waarvan je weet als m'n zegt dat ze gerestaureerd is volgens de regels van de kunst, dat dit ook daadwerkelijk zo is. Trouwens, iedereen weet dat restaureren handenvol geld kost. Voor je het weet kost zelf restaureren meer dan ergens een gerestaureerd exemplaar op de kop te tikken.

En niet onbelangrijk, waarom kopen in het buitenland als je evengoed hier een vespa kunt kopen (hoe exclusief is het model dat je persé naar het buitenland moet om het te vinden ??)... om de papierwinkel dan nog niet te vernoemen bij een buitenlands exemplaar...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...