Ga naar inhoud
Vespaforum.be

den aziatische brol van dichtbij bekeken


Willlem

Aanbevolen berichten

ik ben just terug van een maandje thailand en in bangkok rijden der veel vespa's rond kan ik u verzekeren, vooral in Chinatown.

Der zitten deftige bij, en wrakken. maar volgens mij rijden die toch met dezelfde brol rond als wij...

Enkele kiekjes.

dsc00185ae0.jpg

vespakegj1.jpg

ge kunt veel laden op een vespa:

vespake2uc9.jpg

dsc00183ek7.jpg

ook nog een filmke gemaakt van ene die vond dat hij niet genoeg kracht had om te wheelies te doen en dus maar 200 kg op zijn babagedragerke bond.

even uploaden..

Link naar reactie

excuus voor mijn 4 luizige fotos, ik zal de topic-waarde dan omhoogduwen met een fimmelke, moesten die kut-putfile-mannen mij nu eindelijk eens die activatiemail sturen.

Link naar reactie

nieje, werken, arbeit macht frei jong, en het geluk van geen examens te hebben in januari zorgen ervoor dat kerstmis en nieuwjaar onder de palmbomen werd gevierd (toen in Angkor, Cambodja)

eindelijk mijn filmke erop gekregen, google vermindert de resolutie een beetje precies, en excuus voor mijn dwaze lach :-)

http://video.google.nl/videoplay?docid=6925373704690763576

ik kon geen vespa op de kop tikken, aangezien ik ginder mijn vervoer al had: ne honda Wave 125 R, vet geile bak ;-)

dsc00217ua3.jpg

Link naar reactie

ik heb vanalles zien rijden, na een tijdje schrikt ge ook niet meer als ze alweer spookrijden op de pechstrook, of als ze met 4 op zo'n brommerke zitten gelijk dat wij bereden, no problemo in thailand ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...