Ga naar inhoud
Vespaforum.be

beveiligen vespa ..


looneycooney

Aanbevolen berichten

hey mensen !

Mits ik een vespa ga aanschaffen , ben ik natuurlijk aan het denken wat mijn opties zijn om hem veilig te stallen ...

Ik huur momenteel een garage voor de auto , maar deze is een gemeenschappelijke garage en op zich weinig betrouwbaar voor 2-wielers ..in die zin dat men daar ooit eens es ingebroken en 2 fietsen gepikt , waaronder de mijne en ne scooter tegen de grond gesmeten omdat ze hem niet konden pikken wellicht ..

Nu ben ik al vanalles tegengekomen , maar het volgende vind ik een goed idee :

2179074.jpg

2179074.jpg

http://www.fietsberging.nl/fietskluisfolder.pdf

wat vinden jullie van zo'n 'berging' ..de investering waard?!

dit zijn maar voorbeelden heh , zijn nog meer modellen etc , is misschien zelfs nog zelf te maken ...

Mvg

Link naar reactie

Vind het in principe een goed idee, praktisch echter, afgaand op de voorbeelden vind ik ze niet echt goed uitgedacht.

De modellen zoals hierboven waar je vespa langs voor erin moet zetten vergt elke keer hef, trek en duwwerk.

De andere zoals in de folder getoond met een deur in de zijkant maken het denk ik heel moeilijk om je vespa op zijn pikkel te zetten( wel geen ervaring met moderne vespas) dus moet je hem gewoon tegen de zijkant laten vallen en hem er nadien terug uit sleuren.

En ik vind ze niet echt goedkoop 1200 euro + B.T.W + plaatsing maakt al snel 1750 euro.

Robby

Link naar reactie

idd correcte opmerking, maar ik vond geen juiste afbeelding, er bestaan wel modellen om een scooter in te zetten die praktischer zijn ..

maar er zijn ook bv modellen waarvan geen tsswand is voor tegen de muur te monteren ..kost iets van een 950€ en kan je zelf monteren ..ik ben ne vrij handige mens , denk niet dat dat het probleem gaat zijn :)

dan ga ik best eerst eens op zoek naar een belgische verdeler van zulke systemen .

Alvast merci voor de reacties !

Ben nog iets anders tegengekomen ..een tuinberging ...kan ik ook makkelijk plaatsen ..had ik nog niet aan gedacht! En is toch wel iets goedkoper.

http://www.keterim.nl/

Vermoed dat het zoiets gaat worden , is ook gewoon verkrijgbaar bij de brico ipv te zoeken nr dure speciaalzaken.

Mvg

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...