Ga naar inhoud
Vespaforum.be

welk model ?


daisy

Aanbevolen berichten

schone scooter ,als ge er maar plezier mee hebt ,Itai or Indy. Als ge er broks aan heb hoort gewoon eens rond wie er wil aan werken , vergelijk de prijzen die ze je geven en breng hem dan naar de gene waar ge van denkt die U het beste kan helpen.

Eigenlijk zijn het gewoon oude vespa's die in Aziƫ worden gemaakt, net zoals bijna alle onderdelen die onder nieuwe PX'en zitten

Link naar reactie

Beste Pascal en Bart,

jullie hebben volledig gelijk, maar aangezien ik geen zak van vespa's ken, heb ik gewoon de enige persoon die ik kende met een vespa meegenomen om er een toertje mee te rijden en die dacht wel dat het in orde was.

Voor mij was er geen andere mogelijkheid dan een beetje op goed geluk en vertrouwen een vespa te kopen. Ge moet ergens beginnen natuurlijk, over een paar jaar en wss een hoop gepruts en gerepareer aan deze vespa, is mijn kennis erover misschien goed genoeg om een meer doordachte aankoop te doen.

Maar het is en blijft echt een pracht van een vespa in mijn ogen !

Link naar reactie

Schitterend als je dat zo leest "Daisy". Neen, maak je geen zorgen, we willen je aankoop absoluut niet afbreken, we willen je alleen maar bevestigen dat je een keuze gemaakt hebt die niet slecht is. Simpelweg ben je tevreden met wat je hebt en dat is pas de problem meid! Je Vespa IS een Vespa, dus who cares?

Ciao

Bart

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...