Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Sip


piejay

Aanbevolen berichten

Heeft iemand enig idee hoe lang het duurt voordat sip de onderdelen die niet meer op stock zijn terug binnen heeft? Op de site staat dat de onderdelen reeds besteld zijn, maar dat staat daar nu al een goede twee weken. Ik kan echt niet meer wachten om opnieuw te kunnen rijden :P!

Link naar reactie

onderdelen die niet meer in stock zijn terug binnen hebben, dat gaat toch logischerwijs van elk onderdeel afhangen? als de ene leverancier pas ne 2weken nieuwe uitlaten kan leveren, en een andere kan de volgende dag al een nieuwe remkabel leveren...

misschien hebben ze een bepaald onderdeel binnen, maar een ander onderdeel nog niet en wachten ze liever tot ze alles samen kunnen opsturen

Link naar reactie

kheb ook al een mail gestuurd, en de andere onderdelen al gekregen. Ik zal dat onderdeel krijgen als zij het van de maker binnenkrijgen en ik zal de verzendingskosten niet moeten betalen, maar het duurt toch wel behoorlijk lang en ik wil zo snel mogelijk weer kunnen rijden. Ik denk dat jullie dat maar al te goed kunnen begrijpen :).

Link naar reactie

Dat is de reden waarom ik liever uit de hand koop bij een lokale dealer. Minder verassingen en je neemt je stuk ineens mee naar huis. Als ze het niet hebben probeer je een andere dealer. Is zelf plezant ... partshunting ;-) Spijtig van je wachttijd. Sucks bigtime. Sterke !

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...