Ga naar inhoud
Vespaforum.be

inschrijving ingevoerde vespa


Aanbevolen berichten

Hello, ik heb een vespa 125 bouwjaar 1960 gekocht maar krijg er geen nummerplaat voor.De reden is dat ik slechts een copie van het origineel inschrijvingsbewijs heb (vespa is ingevoerd).Nogthans heeft de persoon die hem mij verkocht heeft de vespa wel kunnen laten dedouaneren, dus ik ben in het bezit van een roos inschrijvingsformulier met stempel van de douane.Nu hebben de mensen van de div mij gezegd dat ze genoeg hebben met een officieel document van Piaggio waar chassisnummer gelinkt aan jaartal opstaat om een nummerplaat verkrijgen.Naar het schijnt bestaan er web-sites met alle chassisnummers op van alle vespas? Kan er iemand mij daarmee helpen? Of kan er iemand een tip geven wat ik moet doen om aan een nummerplaat te geraken?

Dank bij voorbaat,

Steph.

Link naar reactie

Je bedoelt waarschijnlijk deze site: http://www.scooterhelp.com/serial/ves.s ... mbers.html

Hier kan je adhv je chassis nummer meer info krijgen over het model en dergelijke.

Maar wat je nodig hebt, als ik het goed begrepen heb, is een gelijkvormigheidsattest. Dit kan je normaal gezien opnieuw aanvragen via een piagio dealer. (misschien best es je profiel invullen, dan weten we meteen ook vanwaar je bent)

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...