Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Standaard rekje GTS 250 uitwisselbaar?


Benny GT

Aanbevolen berichten

Hi iedereen.

Als trouwe lezer van dit forum ben ik blij om ook is een vraagje te posten.

Ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een GT200, maar weet iemand of het rekje achteraan uitwisselbaar is met het chromé van een GTS?

Zo ja... Past mijn standaard topcase hier op?

Groeten

Benny

Link naar reactie

zelf heb ik een GTS 250 en heb onlangs die bagagedrager vergeleken met die van een 125 en dit leek mij toch een heel ander systeem te zijn. Bij de 125 loopt dat helemaal onder het zadel door en ik dacht zelfs dat de benzinevulling daarin zelfs is ingebouwd.

Link naar reactie
  • 10 maanden later...

Ik heb op mijn GTS een kappa topcase gezet en das niet zo gelukkig. Het klepje van de chroom-bagagedrager probeert door zijn ingebouwde veer omhoog te komen en dus moet je het ding vastzetten (nu met straps gedaan, zou beter met een roestvrijstalen euh 'collier de serrage' gaan. Nu blijft de boel te veel rammelen.) Bovendien verlies je ruimte door de opstaande kant zodat je de topcase nogal erg naar achter moet monteren waardoor verzwakking van het geheel (hefboom)maar afbreken heeft het nog niet gedaan.

Aangezien de carrosserien identiek zijn moeten de bagagerekken ook uitwisselbaar zijn.

Op Easyparts.nl kan je zien hoe de drager van de GTS bevestigd wordt, de GT hebben ze evenwel niet in de reeks originele onderdelen dus kan ik niet vergelijken maar als je naar de site surft en de drager van de GTS bekijkt zal je wel zien of dat ding op je GT kan passen.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...