Ga naar inhoud
Vespaforum.be

ritje kust ?


Stephan

Aanbevolen berichten

Zeg zijn we stil gevallen aan de kust ??.. ter zijn gelijk geen ritjes meer. :(

( ah Wally ik maandag een heel stuk 8er je gereden tussen Westkerke en Eeregem. (met auto) kdurfde niet claxoneren, zie daj vant verschieten de gr8 in gereden was lol )

Link naar reactie

Ik moet tot op het einde van de maand wachten op je vbb hé...want dat "gelas" aan me rally blijft maar duren.

Weet er niemand hier op het forum een goeie lasser zijn in West-Vlaanderen die goed werk levert? Tis voor het oplassen van de motorbevestigingspunten aan het frame...

Link naar reactie

jeeps, lang geleden indeed!

mijn vbb is bijna klaar, moet enkel nog de vloerrails bevestigen en klaar is kees. Staat nu al thuis, en heb gisteren al een eerste testritje gedaan.

heb eigenlijk ook nog een vraag: ik krijg mijn nieuwe standaard uitlaat niet over de opening van mijn motor. iemand tips hoe dit het best te doen? beetje uitvijlen of opwarmen?

Dus: van zodra het kan rij ik zeker mee. Zeg maar wanneer! Jurgen C. zal ook wel meerijden dan.

ps Stephan, heb hier nu die twee railtjes liggen, kom er maar om als je tijd hebt.

pps iemand de volledig floor-railset nodig voor een px, heb die hier nieuw liggen

grtz,

Pieter

Link naar reactie

Je kan het gat aan de uitlaat wat "uitvijlen", bijvoorbeeld met zo'n ronde "polijst-schuursteen" voor op de boormachine. Wel soms veel geduld hebben voor het past. Een vakman doet dat natuurlijk in een handomdraai met beter gereedschap!

Opwarmen kan soms ook helpen, dan zet het wat uit en schuift het er beter over. Beetje kloppen met een (rubberen of houten) hamer kan ook wonderen doen.

Bericht bewerkt (18.05.2005 | 20:33)

Link naar reactie

ok merci, zal dit weekend eens proberen. En voor de mensen van Oostende die mij zien rijden, het is een witte vbb...

grtz

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...