Ga naar inhoud
Vespaforum.be

info douane aankoop en inschrijving voertuig


Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Ik heb zonet een Vespa GL uit '61 gekocht van een Belg die deze Vespa in NL heeft gekocht. Nu ging ik naar de douane om de Nederlandse papieren om te zetten naar een Belgisch inschrijvingspapier maar dat is niet mogelijk zonder het factuur van de verkoop tussen de Nederlander en mijn Belgische verkoper! Diegene die de Vespa koopt in het buitenland moet eerst zelf de Vespa invoeren en kan 'm daarna pas verkopen met de juiste papieren. Nu zit ik dus in de problemen en hoop ik dit alsnog te regelen. Is er iemand met ervaring op dit gebied? Laat het me aub weten! Tot gauw, ciao!

Link naar reactie

Ben momenteel ook aan het proberen van eentje in te voeren. Enkele instanties weigeren in elk geval grondig hun medewerking. Volgens iemand zou het met een kopie moeten werken, maar helaas. Op de kopie van bijgevoegde documenten staat nochtans een officiele stempel (rechtsonder).En even bij vermelden dat ze bij vespa benelux ook heel vriendelijk en behulpzaam waren.

Re: invoeren VespaDe wet IS strenger, geen originele Italiaanse papieren of enkel FOTOKOPIES, dan krijg je geen nieuwe papieren...

documenten.jpg

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...