Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa Pk 50 probleem Dellorto


Arista

Aanbevolen berichten

Hello,

Na 3 dagen lekker wat traag rond the rijden met mijn vriedin haar vespatje wou ik vandaag een ritje maken maar...

Eerst de gegevens maar:

Dus een vespa pk 50 met dellorto shb 16 10n

Starten verliep vrij vlot de chocue even ingehouden en hij was weg, maar als ik nu aan het gashendel kom wilt hij bljkbaar eerder stilvallen als gas geven.

Als ik aan het gashendel trek en de chocue ingehouden houd loopt hij wel normaal op.

Nu wat heb ik al gedaan. de carbu van de motor af gehaald en eens de first en main jet nagekeken nu daar was eigenlijk niets aan te zien niet vuil of niets. vlotter zag er ook nog ok uit. Mischien ergens te veel lucht ofzo ik weet geen raad meer.

Iemand? Toevoer brandstof is ook geen probleem.

Groeten Nick

EDIT: Na wat zoeken op 't forum lees ik dat het meestal zou liggen dat ie ergens valse lucht aanzuigt, de hoofdsproeier is clean!

Nieuwe 0-Ring eens proberen?

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Hey,

Alles is opgelost met het monteren van een nieuwe carbu!

Geen antwoord gehad op de vorige vraag via het forum maar mischien weet iemand of dit normaal is namelijk...

Er komt wat denk ik 2t want andere vloeistof is er niet in de buurt uit de behuizing van de luchtfilter (pk50 XL2). Nu heb ik die er eens afgehaald en is er precies zelfs iets voorzien (uitloopteutje) om te "lekken". Ook waar ze uit de filter op het frame vallen is er een soort van gootje met afloopgatje! Is dit normaal? Zo ja weet iemand nut ervan? Het is nu niet dat er een plas staat maar het frame onder de carbu ziet erdoor wat vochtig uit.

Foto filterhuis met teutje (rechts onder op foto)

00011439_003.jpg

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...