IsoBen Posted December 27, 2020 Share Posted December 27, 2020 Hallo iedereen! Ik heb een collectie iso’s, als je er eentje te koop hebt of onderdelen, altijd interesse! Grts Ben Link to comment
Erwin123 Posted August 29, 2023 Share Posted August 29, 2023 Hallo Ben, Verkoop je ook Iso onderdelen? Mvg, Erwin Link to comment
IsoBen Posted August 29, 2023 Author Share Posted August 29, 2023 Zeker, ik heb veel reserve onderdelen… wat zoekt u? Heb ook frames, spatborden, motoren, etc… 2 Link to comment
Erwin123 Posted August 29, 2023 Share Posted August 29, 2023 Top, ik heb je een PM bericht gestuurd Link to comment
Erwin123 Posted August 31, 2023 Share Posted August 31, 2023 Ha Ben, Ik ben op zoek naar een luchtinlaathuis (1), een luchtslang (2) en een luchtfilterhuis van Delorto (3) - tipo F18/1. Zie foto bijlage. Verder zoek ik ook nog een koppeling handle/greep en ook de rem handle/greep, die zijn beide beschadigd. Dit is voor een serie 1 uit 1958. En last but not least, dit model heeft een heel apart verlichtingssysteem / lampenhouder achterop, zie foto. De rubber bevestiging strips zijn gescheurd/afgebroken. Hopelijk heb je iets op voorraad, ik hoor graag van je. Link to comment
Recommended Posts