Ga naar inhoud
Vespaforum.be

PK50XL knipperlichten


flatsky

Aanbevolen berichten

Heb eindelijk dus een knipperbakske gekocht met 3 pinnekes, kan iemand me zeggen welke kleur ik op welk pinneke moet aansluiten, daarnet was mijn koplamp aan het knipperen, de buren dachten dat ik morse aan het oefenen was!

heb enkele combinaties geprobeerd maar de linkerkant pinkt nooit!

Link naar reactie
Heb eindelijk dus een knipperbakske gekocht met 3 pinnekes, kan iemand me zeggen welke kleur ik op welk pinneke moet aansluiten, daarnet was mijn koplamp aan het knipperen, de buren dachten dat ik morse aan het oefenen was!

heb enkele combinaties geprobeerd maar de linkerkant pinkt nooit!

bij een Xl pinkt die altijd een klein beetje mee, de kleuren staan op het pinkerdoosje zelf.

Ik ben er bijna zeker van dat het probleem niet in de pinkerdoos zit maar in de massaverbinding van uw pinkers en/of de schakelaar aan'tstuur dit is nl een zwak punt bij de xl...

Link naar reactie

heb even het bakje opengevezen aan het stuur, alle draadjes zitten vast aan de contacten, kan iemand mij zeggen op welke plaatsen ik nog kan kijken?

De lampjes van de voor- en achterpinker zijn ok, ook de draadjes zijn niet los, als ik de schakelaar op 'links' zet, dan gaat op de kilometric wel het groen teken van 'pinkers'.

Zou echt niet weten waar ik moet zoeken...

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...