Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Aan René - electriciteitsprobleem PX125e


Il Postino

Aanbevolen berichten

Hoi,

In de eerste plaats nogmaals dank voor de uitvoerige analyse van mijn probleem voor zoveer dat mogelijk is op een forum.

Het ging dus om een PX125e met een electriciteitsprobleem.

Graag had ik de topic nog eens eventjes nieuw leven ingeblazen daar ik er nog niet helemaal uit ben, tis dan ook mijn eerste PX... dus een beetje geduld graag.

Rene, je had het over de schakelaar van de voetrem, die wel eens defect zou kunnen zijn. Nu kan ik deze schakelaar met de beste wil van de wereld niet vinden. Waar zit die ergens? Het meten van de blauwe draad naar het remlicht leverde niets op, dus het zou echt wel eens aan de schakelaar kunnen liggen. Wat wel raar is, is dat tot hiertoe enkel de koplampen sprongen en de linksvoor-pinker. Het achterlicht werkt prima.

De regulator vervangen is een optie, maar ik wil graag de rest uitsluiten, of is dat niet correct?

Link naar reactie

heb juist hetzelfde voor gehad. Maar bij mij werkte pinker nog wel maar achterlicht was zeer flets van licht. Ik ben toch een regulator moeten gaan kopen. In de winkel vragen ze voor een echt ducati stuk 84€ en bij scootermarket maar +-45€. Ik had blijkbaar ook niet de echte lichtschakelaar. Heb dus ene moeten kopen.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...