Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespatechnieker gezocht omgeving diest/tienen


stroobants

Aanbevolen berichten

hoi 

 

Vorige zomer een vespake gekocht bij een dealer uit het limburgse, na een dikke week wat olie gevonden na het rijden op de grond.

Volgens de dealer was dit bij alle klassieke vespas zo, mij er niet teveel vragen bij gesteld maar in de winter alles zelf volledig gereviseerd... 

Lekte olie aan de koppelingsarm, versleten rubberke niets speciaal maar schakelkruis slipte ook dus blokske maar open. 

Had wel even wat startproblemen, zie n vorige thread maar dat kwam omdat zijne lompigheid de naftkabel tot  3 maal afknelde bij het plaatsen van de tank... 


Vespa start en naar 172 cc cilinder gegaan en is aan het roderen, gisteren mailtje gestuurd om de timing eens na te kijken naar die dealer.

Staat nu op zijn oorspronkelijke t5 timing omdat ik geen lamp heb en had deze graag naar 14 graden malossi 172 geplaatst.

Krijg volgende mail terug:

 

Beste ,

 

Om willen van de corona staat onze agenda voor de volgende 1.5 maand vol .

 

Op wachten gaat zo wie zo niet met de richt lijnen die wij moeten volgen .

 

Afstellen van een motor die ik zelf niet gebouwd heb doe ik niet meer . ( slechte ervaringen in het verleden gehad en veel geld gekost )

als er iets niet juist is bij het monteren en ik rij er mee na afstelling en er breekt iets ben ik het geweest .

 

dus nee ik ben helaas niet meer de persoon die u met dit kan helpen .

 

scooter-center in Duitsland gaat dit met plezier doen , die hebben u de onderdelen ook geleverd . (bgm is hun huismerk ).

 

Duitse en nederlandse economie draait op volle toeren en wij  Belgie steunen deze met volle tuigen .

 

 Beetje rare mail lijkt me, ok ik kan hem ergens volgen maar uhm heb niet echt veel zin meer om daar te gaan of reclame te maken.

Zeker niet na dat lek, versleten schakelkruis en had de belofte dat hij pas een revisie had gekregen ...

De motor was n drama aan de binnenkant  ... , 

 

Dus kent er iemand een technieker of iemand die me hier eens mee wil helpen?

 

 

aangepast door stroobants
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...