Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Primavera ontsteking.Trobbles


Iso Geerto

Aanbevolen berichten

Plaats even deze vraag voor Sprima.

Deze morgen de scooter willen starten maar deze deed niks.

Geen ontsteking.Nieuwe bougie geeft niks.Ontstekingsplaat is nog niet lang nieuw maar ja je weet nooit.Contactpunten sluiten en zijn gereinigd.

Wat kan het probleem zijn?

Mocht het de bobijn zijn wie heeft er eentje liggen voor een primavera?

Zou graag morgen mee rijden naar Oostkamp.

Stuur mij anders een mailtje met telefoonnr dan laat ik het weten aan Stijn.

Merci

Link naar reactie

Tonen de nieuwe contactpunten tekenen van inbranding ? => dan kan de oorzaak de condensator zijn.

Is alle bedrading nog mooi vast ? Eens de junction box openen en draad per draad checken. Ook de aansluitingen op bobine checken.

Bobijndraad eens rechstreeks tegen motorblok houden en zo eens nagaan of je daar een vonk op heb. Wel een ge-isoleerde tang gebruiken !

succes.

Link naar reactie
Tonen de nieuwe contactpunten tekenen van inbranding ? => dan kan de oorzaak de condensator zijn.

Is alle bedrading nog mooi vast ? Eens de junction box openen en draad per draad checken. Ook de aansluitingen op bobine checken.

Bobijndraad eens rechstreeks tegen motorblok houden en zo eens nagaan of je daar een vonk op heb. Wel een ge-isoleerde tang gebruiken !

succes.

Denk dat Stijn deze week alles even gaat checken.DE contactpunten zijn zo goed als nieuw en ook de volledige ontsteking.Uitgezonderd de bobijn maar dier kan het volgens mij niet zijn.Heb de indruk dat de condensater het heeft begeven.Of ergens een draad gebroken of los.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...