Ga naar inhoud
Vespaforum.be

het is zo ver.....


sammie

Aanbevolen berichten

morgen mag ik mijn px'je gaan afhalen!!

Dinsdag hebben ze mij opgebeld da de vespa PX125 gearriveerd is..ikke direct daar naartoe..roos formulierke gekregen, naar de verzekering gereden en daar liep het een beetje fout :( ..offerte kwam neer op 313euro (viel achterover); is da ni wa veeeeel was mijn vraag? Ze gingen er iets aan doen en blablabla..dag daarop terug naartoe gegaan (want den baas was al weg) en allez 40% korting gekregen. Da leek er al wa beter op, maar vind het toch nog vrij veel!!

Dan naar de platenwinkel gereden en maar een half uurke moeten wachten (inderdaad geen M's meer het zijn nu W's geworden!!)--> ooit al is 3u moeten wachten.

Et voila..morgen na de vroege is het zover!

Ik zou nog ne helm moeten hebben voor mijn vrouwke die is occasioneel zal meerijden.

Weet er iemand een goeike te koop staan? Het moet wel een smalleke zijn want ze heeft een klein koppeke. Ik heb al is gekeken op kapaza en 2dehands.be maar ni echt iets gevonden. Kan je voor een redelijke prijs misschien beter ne nieuwe kopen?

Merci

Sam

Link naar reactie

proficiat zene sammie !

maakt u eens snel lid van de vca, dan is het maar 100 euri

met het uitgespaarde bedrag kun je voor uw madamme haar koppeke een nieuwe helm kopen :)

binnekort een toerreke ?

of nog beter, als ik nog ni te zat zijn kun je ineens mee naar de nieuwe zurenborger morgenavond...maar die kans is klein want ik heb congéé payéé manana

alleszins : heel veel plezier en rijdt veilig en voorziend

Link naar reactie
proficiat zene sammie !

maakt u eens snel lid van de vca, dan is het maar 100 euri

met het uitgespaarde bedrag kun je voor uw madamme haar koppeke een nieuwe helm kopen :)

binnekort een toerreke ?

of nog beter, als ik nog ni te zat zijn kun je ineens mee naar de nieuwe zurenborger morgenavond...maar die kans is klein want ik heb congéé payéé manana

alleszins : heel veel plezier en rijdt veilig en voorziend

100euro is wel een pakske minder..zal voor volgend jaar zijn!

VCA zou wel is een nieuw lid(klinkt eigenlijk wel vies..hehe) kunnen krijgen ;)

toerreke..zeker en vast!!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...