Ga naar inhoud
Vespaforum.be

ontsteking probleempjes


KeusterV50

Aanbevolen berichten

hallo iedereen ,

heb de laatste tijd zeer veel last van stilvallen met men v50 '63. Het zit zo , ik start en geraak vlot tot in derde , en in hoge toeren valt hij gewoon uit, de onsteking stopt da gewoon(denkik). Dan soms na even duwen en vloeken en tieren schiet hij terug in werking maar dan herhaalt zich het hele proces :s. Ik heb hem binnegedaan bij Van Kets in Halle ( zoersel). Hij heeft er een nieuwe condensator + nieuwe bobijn ingestoken , en helemaal afgesteld ( ontsteking dan). Hij reed echt even heel goed daarna. Maar nu niet meer. Wat me vooral opvalt is dat hij die kuren krijgt als het slecht weer is. Kan er iemand mij helpen uit deze rotzooi? Is niet echt fijn op een onbetrouwbaar machien lange afstanden te doen :D. Heb al wel beenspieren gekweekt.

Mvg , Steven

Link naar reactie

Bij het optrekken geef je in 2e en 3e toch ook volgas. Maar in 4e met volgas valt de motor stil. M.a.w. valt uit onder zwaardere belasting. Ik denk dat de ontsteking uitvalt omdat de boegie nat wordt. Denk eens richting caburator? te veel benzine? te grote sproeier? uitlaat verstopt?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...