Ga naar inhoud
Vespaforum.be

verklikkerlichtje pinker stuk


vespone

Aanbevolen berichten

Gisteren zag ik dat het verklikkerlichtje( bij snelheidsmeter) van mijn pinker alleen werkt aan de rechterkant. Als ik naar links pink werkt dat ding dus niet, de pinkers zelf doen hun werk zoals het hoort. Ik heb nog geen tijd gehad om er eens deftig naar te kijken maar misschien kan één van jullie helpen...

Greetz Kristof

Link naar reactie

Om nog een onbekende reden ben ik niet in staat om bij een nog gezochte onbekende vespa een gekend probleem op te lossen.Mischien kan je de dichts bijzijnde vespa dealer eens contacteren in jou onbekende buurt. :)

Of eens kijken bij scooterhelp.com bij de schakelplannen van de onbekende vespa sectie, op dat onbekend schakelplan kan je dan zien hoe het verklikkerlampje op je onbekende vespa wordt aangestuurt

onbekende groetjes

help.jpg

Link naar reactie

Ok ok, mijn excuses...Ik moest er natuurlijk bijzetten dat het een px125 disc is en dringend mijn profiel bijwerken.

bij deze is dat gebeurd...

Ondertussen ben ik ook even op scooterhelp gaan kijken maar daar ben ik niet veel slimmer van geworden. Ik vermoed dat het probleem in de " indicator flasher" zal zitten, maar waar zit dat ding? En weet iemand wat daar allemaal in zit van schakelingen?? Kan je dat ding zelf openmaken of moet da bij defect zowiezo vervangen worden?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...