Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vlaamse ardennen met LCB


Stephan

Aanbevolen berichten

onze eerstkomende uitstap gepland voor zaterdag 13 mei ,

we starten te Oostende om 8 uur aan “Jet-Center”. Rijden dan verder naar Jabbeke waar we om 8uur 45 aan “Permeke-museum” de Brugge-omwonenden zullen vervoegen. Langs Gistel rond rijden we verder naar Pervijze (rond half tien uur) en passeren langs Diksmuide, Ieper en rijden we zo door naar de Vlaamse Ardennen. Ergens onderweg smukkelen we onze pick-nick en na de middag vervolledigen we ons met de lambretta’s en vliegen we heuvel op en af al scooterend met de ganse bende.

stephan

--VCO--

Link naar reactie

Graag meer info omtrent de Vlaamse ardennen rit komende zaterdag.

Vertrekpunt,en uur.

vgr nico

Link naar reactie

Hallo allemaal,

Met dit berichtje bevestig ik dat de rit van nu zaterdag 13 mei doorgaat.

We starten om 8 uur vanaf "Jet-center" te Oostende. In Jabbeke aan "Permeke-museum" rijden we vanaf 8uur45 verder naar Gistel toe waar we dan richting Torhout, Roeselare zo richting Kluisbergen rijden om daar voor de middag in kontakt te komen met onze lambretta-collega's in de Vlaamse Ardennen.

VCO

Link naar reactie

Ik ging eerst aansluiten bij jullie in Pervijze, omdat ik van Oostduinkerke kom. Het zal dus vroeg opstaan worden als ik al om 8 uur in Oostende moet staan... Maar aan de andere kant is het een kortere weg die jullie nemen, zodat we dan ook vroeger in de Vlaamse Ardennen zullen aankomen. De baan van Pervijze naar Diksmuide ligt trouwens open, dat ging ook voor miserie zorgen. Het is dus beter zo. Tot zaterdag!

Link naar reactie

... volgens William zouden we later toekomen door wegomleidingen die onze route zou kruisen...mmm..ik zou misschien (volgens Stephan) een kortere weg nemen via torhout, koolskamp, pittem, tielt, olsene, kruishoutem, bevere en dan .. nukerke..

Link naar reactie

da's in alle geval de kortste weg. zou niet slecht zijn die route te volgen, tenzij william misschien mooiere wegen in gedachten had, maar heeft niet veel zin als er veel omleidingen zijn.

Link naar reactie

alle, we gaan de groep splitsen. om 8 uur in leffinge ,,,vertrek 8u15,,, tegenover de spar-aarden baantje (er is maar een spar, in de dorpsstraat) wij nemen de weg beschreven hierboven.dan zijn we tegen 9u45 in nukerke als je van oostende wil vertrekken ook goed.. tot zaterdag.

grtz stephan. ps al die mee gaan vanuit leffinge kijk eens op de kaart he dat ik niet de enige ben die de weg weet lol.

(rockit kom een beetje vroeger e dan steken we die 118 nog ;) )

Link naar reactie

Als je passeerd in tielt rij ik dan van daaruit mee met jullie.

Alleen zou ik moeten weten waar en wanneer je ong. in tielt zult zijn.

Graag een seintje hierover per email.

Misschien kunnen er nog in tielt staan wachtten...

Link naar reactie

groep moet nie persé gesplitst worden..kheb gewoon geen goesting om veel omwegen te doen..de rit zelf is mooi genoeg om er op tijd te zijn..

@Stephan : ok

@renoretro : is goed voor mij maar waar ergens in tielt? Ben er nog nooit geweest..der zal daar wel een station of een kerk zijn zekers??

Link naar reactie

Laten we zeggen aan het station in Tielt.

Van daaruit is er een mooie baan richting olsene ed.

Alleen zou ik graag weten wanneer je ong in tielt zou belanden.

Alvast hier mijn Gsm nummer 0497/61.41.76

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...