pkockx Posted July 7, 2014 Share Posted July 7, 2014 Heeft er iemand mooie routes in de Westhoek liggen? Ik zou één dag vanuit Veurne rijden en één dag vanuit Ieper. Link to comment
Jakke 70 Posted July 13, 2014 Share Posted July 13, 2014 Yep, vorige week prachtige rit door westhoek gereden. Als je uw mailadres bezorgd stuur ik het GPX bestand door. Ben wel vanuit Oostende vertrokken. 220 km Oostende, Leffinge, Stuivekenskerke, Vladslo, Werken, Passendale met het Tyne Cot Cemetary, Ieper met de Menenpoort, Wijtschate, Dranouter, Westouter, Lijssenthoek Military Cemetery, Watou, Poperingen, Sint-Sixtusabdij in westvleteren, Oostvleteren, Lo-Reninge, Leisele, Kasteel Van Beauvoorde, Alveringem, Lampernisse, en zo via Veurne binnendoor terug naar Oostende. Link to comment
pkockx Posted July 14, 2014 Author Share Posted July 14, 2014 Bedankt ! Ik stuur mijn e-mail in een privébericht Link to comment
Marc T Posted July 14, 2014 Share Posted July 14, 2014 als je Poperingen voorbij komt en geïntereseerd ben in WOI zeker het Talbot hous eens bezoeken is een aanrader, je kan er zelfs overnachten ... http://www.talbothouse.be/ Link to comment
Pieter1 Posted July 16, 2014 Share Posted July 16, 2014 Eigenlijk ben ik ook wel geïnteresseerd. Ik ben geboren en getogen maar woon nu in Mechelen. Laat eens weten wanneer je de rit doet. Link to comment
filipgts Posted July 29, 2014 Share Posted July 29, 2014 hallo als je eens die route doet laat maar weten woon in middelkerke Link to comment
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.