Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Mag dat wel 13" onder een GTS 125 Supersport


Z3URP13T

Aanbevolen berichten

Ik zag bij B_Streetzone te Geel een verkochte oranje GTS 125 Supersport staan met prachtige 13" velgen. Ik heb dezelfde GTS en zag op mijn conformiteitsattest staan dat deze Vespa goedgekeurd is voor 12". Wil dat dan echt zeggen dat je daar geen andere maten onder kan latten zetten? Ik heb dezelfde vraag eigenlijk met betrekking tot banden zoals de Bridgestone Hoop die bijvoorbeeld niet beschikbaar is in de "goedgekeurde" bandenmaten.

Link naar reactie

Denk te weten dewelke je bedoelt, er zit daar ook een extra benzinetank in, nietwaar? Maar die staat in de showroom en peins dat het zijn eigen vespa is. Ikzelf heb m'n voorband in Bridgestone en in overmaat, is eigenlijk niet zo gehomologeerd en er is op de papieren ook geen speling qua maat beschreven. Dus eigenlijk mag het niet, De Bridgestone is wel een goede band voor vooraan maar achteraan slijt hij als boter in de zon, nu vanachter een Michelin city grip en nu in de juiste maat ;) > Ook tevreden over

Dus; je kan veranderen zoveel je wil, maarrrrrrrrrrrr ; als je een ongeval hebt en de verzekering controleert alle details... :((

Mvg, Luciano

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...