Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Spiegels nieuwe PX 125


Franco Esteban

Aanbevolen berichten

ik heb ook ne nieuwe PX 125 en heb er de spiegels laten opstaan. Het lijkt inderdaad op een lieveheersbeestje, maar die spiegels vind ik toch wel gemakkelijk - vooral om achterom te kijken!!

Maar ieder zijn ding, moest iedereen hetzelfde doen zou het ook niet meer leuk zijn hé.

Staf.

Link naar reactie

Heb een PX 125 van 1993 en ik heb de spiegel (heeft er maar één) er een jaartje geleden afgedaan. Ik heb hem helemaal nog niet gemist. Ik vind zelfs dat je dan meer op je gemak rijdt omdat je niet steeds kan zien wat er achter je gebeurt (bv. vervelende kontrijders). Je (allez ik toch) besteedt meer aandacht aan wat er zich voor je afspeelt. Altijd volle gas rijden is ook een oplossing, dan kunnen ze u niet inhalen.

Link naar reactie

Ik heb de mijne er op gelaten. Heb zo toch al een aanrijding kunnen voorkomen. Ik kon net op tijd aan d ekant. De aanstormende auto heeft net de de auto voor mij kunnen ontwijken. Anders zat ik er mooi tussen.

IK vind ze nog zo lelijk niet die spiegels. Maar ik zie idd vooral vespa's zonder spiegels rondsnorren.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...