Ga naar inhoud
Vespaforum.be

past een cilinder voor een pk50(xl) ook op een pk50automatiq


Willlem

Aanbevolen berichten

als je nu al eens begint met alles zelf op te zoeken he, wat google-n he, dan zou je eens verbaasd staan hoe ver je komt...scooterhelp.com ???

en om te antwoorden op je vraag, beide types hebben een Dell'Orto SHB 16/10 ...

weet niet of de inlaat-stukken t zelfde zijn...

Link naar reactie

weetjewat ?

-een forum dient om elkaar te helpen

-het is niet voor mijn scooter maar iemand met een automatica die in mijn cilinder+carbu geinteresseerd is.

-als mijn vragen je irriteren moet je ofwel:

A) heel gefrustreerd zijn over mensen die dingen vragen die jij wel weet en die anderen niet

of

B) neerkijken op mensen die raad vragen aan andere mensen die bereid zijn raad te geven via een medium dat bedoeld is om raad te geven.

Link naar reactie

ik weet niet hoe het bij u zit, maar ik zie niet elke dag een automatica voorbijrijden, en als ik er een prentje van zie op internet, zal het zeker geen zijn waar de zijkappen open zijn, de koelkap eraf is en er een close-up is genomen van de cilinder en de carbu.

Link naar reactie

ga gij mij nu afrekenen op het feit hoeveel moeite ik doe alvorens ik iets vraag ?

teneerste: uw zaken niet, ten eerstebis: ik ben niet vindingrijk, so what...

ten tweede: ik gebruik dit forum waarvoor het dient: om vragen te stellen, en niet om mensen te proberen afbreken die een vraag stellen.

Maar ja, als je al 25 jaar op dit forum zit en je weet alles van vespa's is het geoorloofd om iedereen uit te maken wie 5 keer een vraag oer dezelfde brommer stelt...

en dan maar zagen over de sfeer zeker op't forum ? kijk dan maar eens bij wie het ligt: ik die gewoon een vraag stel en altijd dankuwel zeg als iemand ze beantwoord, of grumpy die zijn dagelijkse frustraties niet tegen zijn vrouw kwijtkan en dan maar eens moet lullen op een forum.

Link naar reactie
weetjewat ?

-een forum dient om elkaar te helpen

-het is niet voor mijn scooter maar iemand met een automatica die in mijn cilinder+carbu geinteresseerd is.

-als mijn vragen je irriteren moet je ofwel:

A) heel gefrustreerd zijn over mensen die dingen vragen die jij wel weet en die anderen niet

of

B) neerkijken op mensen die raad vragen aan andere mensen die bereid zijn raad te geven via een medium dat bedoeld is om raad te geven.

Niet aantrekken, het zijn steeds dezelfde paar mensen. Vandaar idd de schitterende sfeer op dit forum en het feit dat het hier heel stil geworden is...

Ik hou het meer en meer bij enkel lezen.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...