Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Yo,de mannen(en de vrouwen)...


krakpot

Aanbevolen berichten

Hey Vespistas,

Mijn naam is Tom Van Hoof ben 35 jaar jong uit Noord-Antwerpen en heb juist een PX 125 (2011) aangeschaft om al dagdagelijks vervoermiddel te gebruiken.

Daar ik het beu was om elke dag hopeloos in de file te staan en super lang onderweg te zijn naar m'n werk nu terug voor een vespa gekozen.En niet te vergeten de brandstofprijzen die de pan uit swingen.(reed met een impreza met 350 ponys):-)

In mijn jeugdige jaren altijd al met vespa gereden(50 special van '78,een pk50xl van '92 en een 50s van '64)en nu terug dus ;-)

Groetjes

Tom

Link naar reactie

Hoi Tom, een terechte keuze. Ik heb mij rode GTS 250ie al twee jaar en gebruik mij hem zoveel mogelijk. Ik woon in Ekeren/Kapellen en werk aan de Grote Markt in Antwerpen, dat zalig gevoel om nergens meer aan te schuiven is onbetaalbaar. Nu ben ik mij wesp aan het herstellen na een val en hoop zo snel mogelijk terug te kunnen rijden. Misschien tot op de baan, trouwens welke kleur is die van jou?

Link naar reactie

Hoi,

Goeie keus alhoewel dat die impreza ook wel fun is . Hier ééntje van Essen en ik rij geregeld naar Borsbeek via Wijnegem shopping en het rond punt. Die vespa is dan meer fun en lachen geblazen dan eender welke auto. Het beste was toen een man met een ferari vroeg om te wisselen voor het rode licht omdat ik sneller was. Kwam toen niet bij van het lachen en daar sta je dan in de file met al je paarden :):):)

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 9 maanden later...

Hey Tom, wat een herkenbaar verhaal!!! Ik heb van mijn 16 tot mijn 18 echt gehouden van mijn pk50xl... Iedereen lachte me uit, want het was geen camino... Gelukkig heb ik deze nooit weggedaan en staat hij nu in mijn garage, hoewel hij ondertussen al bijna 20 jaar stilstaat (en het dus niet onmiddellijk meer doet) heb ik me vorige week een juweeltje van een px150 aangeschaft... Ik krijg morgen mijn platen en hoop dan net zoveel plezier te hebben als vroeger... Groetjes, Bart

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...