Ga naar inhoud
Vespaforum.be

een bleuke in Vespa land


Marc T

Aanbevolen berichten

me even voorstellen

ik ben Marc en woon in Antwerpen.

op men 16de was een Vespa te duur, nu ik 51 ben niet meer. 0,0 moto ervaring wel ooit met een Puch gereden en af en toe een scooter gehuurd op een Grieks eiland … een midlifecrises noemen ze zo iets.

Toch ben ik niet te gek te werk gegaan. Het” Vespa kriebelde” toen ik vorig jaar voor men 50ste verjaardag een dagje mocht rondtoeren met een LX 50. in leuk gezelschap trouwens.

Na lang twijfelen en een proefritje op de Vespa van een vriend (een 300 GTS) de knoop doorgehakt en beginnen zoeken naar een 2de hands. Ik ben heel de zomer op zoek geweest …. Half September 1 gevonden die me aanstond, een duifgrijze 250 GTS met niet te veel km en 2j oud. Ik rij er nu een maand mee rond en het bevalt me ENORM.

Af en toe ga ik er mee werken. Tijdens het weekend ben ik er steevast mee onder weg, in het begin enkel bij droog weer, ondertussen ook bij minder droog weer. goede schoenen, broek, jas en handschoenen doen wonderen, voorlopig zijn dat een Ski of jeans broek, Skihandschoenen, en nog geen verstevigde jas, dat staat als eerste op men aankooplijstje, ik besef dat dit zeeeeer belangrijk is en dank zij het forum heb ik al wat nuttige informatie gevonden.

groeten

Marc

Ik hoop trouwens nog veel nuttige informatie op deze site te vinden, een mooi voorbeeldje is het “hand opsteken naar….” De eerste dag op men Vespa kreeg ik meermaals een “pootje” en niet enkel van Vespa rijders maar ook stevige baan machientjes. Ik vond het sympathiek.

Link naar reactie

Hoi Marc, welkom op de forum. Ik ben ook uit het antwerpse en rij al twee jaar met een rode GTS 250ie ABS, waar ik heel tevreden van ben. Bij mij is het onmiddelijk in het kwaad geslagen en waar ik zeker geen spijt van heb is dat ik in de Antwerpse Vespa club ben gegaan. Een toffe bende waar ik probeer van zoveel mogelijke ritjes mee te rijden. Zelf gebruik ik mijn wesp dagelijks als het bij 't vertrek niet regent. Ik kijk uit voor je ergens in de buurt van Antwerpen tegen te komen. Chiao en plezier met uw wesp.

Link naar reactie

Dag (ik vermoed) Tony,

Leuk dat je reageert.

Het was vandaag weer genieten met die “Wesp”

Wat die Vespa club betreft, daar wil ik wel wat meer over weten

Hebben zij een website?

Groetjes

Marc

Ps. Grappig, 2 rode GTSjes tegen gekomen vandaag, maar kon niet onmiddellijk zien of het een 250ie was

Link naar reactie

Tof van Bardi om de link te geven naar Vespaclub Antwerpen. Wij komen iedere 3e vrijdag van de maand bijeen op de Dageraadplaats om een pint te pakken en wat te klappen, soms zelfs over Vespa's. De officiele ritjes staan nu op een laag pitje, maar niets belet ons om met een paar vrienden ergens naartoe te scooteren.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...