Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vraagje rondrit


stanman

Aanbevolen berichten

Mischien nog vroeg, maar kom.

Ik zou in de zomer(of het warme voorjaar) eens een ritje willen maken naar la roche (ardennen).Mischien heeft er iemand al zo'n een rit op de agenda staan regio limburg(Primavera club mischien ;) ) Zo niet wie heeft er nog zin in zo een ritje, anders organiseren we dat eens zelf (of ik daar goed in ben is een ander zaak).

greetz

We horen het nog wel

Link naar reactie

Giesteren avond volgend mailtje ontvangen, en het lijkt me een goed idee om ons bij deze mensen aan te sluiten voor het ritje naar de ardennen.

Eerst even checken of ik 30 juli vrij ben.

-----------------------------------------------------------------------------------

"Stany,

Ik heb gelezen op het vespa forum dat jullie graag eens naar La Roche zouden rijden...Ik heb een 130 km lange meet klaar voor Lambretta Club Belgium op 30 juli. Uiteraard zijn vespisten meer dan welkom. De Start wordt om 9.30 stipt in het centrum van Hoei gegeven en we rijden dan zo langs landelijke wegen door ardeense bossen en soms ook lange rechte lijnen.. tot in Durby. Jullie kunnen vanuit Limburg iets organiseren om samen te komen in Hoei om 9.00 niet? Zo ver ligt Hoei niet van Limburg.

Laat maar iets weten als de hele bende afkomt!

Mvg,

Sam

----------------------------------------------------------------------------------

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...