bws Geplaatst: 1 januari 2006 Delen Geplaatst: 1 januari 2006 enkele vraagjes - Ik rijd (zoals toegelaten in België) met een brommer met Duitse papieren (dit volstaat voor een belgische verzekering te krijgen), mijn vraag is: ben ik juist als ik het vanzelfsprekend vind dat ik m'n praktijk mag doen met m'n 'duitse' brommer? -Stel dat ik op de dag van het examen een defect heb aan m'n bromfiets (knipoog) mag je dan je praktijk afleggen met een bromfiets van een vriend? (die verzekerd is en dergerlijke) alvast bedankt L. Link naar reactie
Stephan Geplaatst: 1 januari 2006 Delen Geplaatst: 1 januari 2006 ja ma zie daj de papieren mee hebt en geen kopie dervan. eu khad et over et 2de gaval da eerste weet ik niet hoor Bericht bewerkt (01.01.2006 | 13:20) Link naar reactie
bws Geplaatst: 1 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2006 ahja? oei goe dat je dat me zegt... dus m'n originele duitse papieren meenemen is genoeg? (vanzelfsprekend met IDkaart, verzekering en voorlopig rijbewijs) Link naar reactie
bws Geplaatst: 1 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2006 ik heb ook iets horen zeggen over een validatieattest, kan iemand me uitleggen wat dit exact is? (en of ik dat nodig heb?en indien ja, hoe geraak je daar aan?) Bericht bewerkt (01.01.2006 | 12:49) Link naar reactie
Koala2 Geplaatst: 2 januari 2006 Delen Geplaatst: 2 januari 2006 - rijbewijs geldig voor de categorie A3 (45 Km/u) legt het praktische examen af met een bromfiets klasse B. Eender dewelke maar je moet van die brommer dus wel alle paperassen kunnen voorleggen. Voor een Klasse B is dat een Europees GVA en zijn verzekering. Link naar reactie
oomsman Geplaatst: 3 januari 2006 Delen Geplaatst: 3 januari 2006 als die bromfiets van je vriend een bromfiets is met: - 49.9 cc MAX - Geldig GVA - geldige verzekeringen - MET licht, L-sticker, en bel (remlicht niet noodzakelijk) - je rijbewijs en identiteitskaart magik dan ook vragen welke brommer je hebt? want heb precies nog nooit gehoord van duitse vespas (geen hoffman) Link naar reactie
Koala2 Geplaatst: 3 januari 2006 Delen Geplaatst: 3 januari 2006 Montageattesten en validatieattesten hebben enkel betrekking op technische keuring van voertuigen waar niet-originele onderdelen op gemonteerd worden (vb: verlaagde ophanging met stijvere schokbrekers). Lijkt me geen uitstaans te hebben met een brommer. Of het zou moeten gaan om plaatsing van een onderdeel dat mogelijks de begrenzing tot 25/45 Km/u aanbelangt. Link naar reactie
bws Geplaatst: 3 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2006 @oomsman ik bedoel met 'duitse vespa' een vespa met duitse papieren, m'n excuses als ik onduidelijk was Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.