Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Gts 300 super 2008 alarm vraagje


wouter1

Aanbevolen berichten

Ik heb nog 1 heel klein probleempje met mijn gts 300, als ik mijn alarm aktiveer ,of uit zet,.. gaan alleen de rechter knipperlichten aan en uit.

De linker blijven uit,. en de linker gaan ook niet aan als het alarm afgaat .De linkerlichten zijn natuurlijk wel te bedienen met de knipperlicht schakelaar op het stuur.Mijn vraag is nu, is dit een kwestie van een los kontakt , of is hij verkeerd gemonteerd/aangesloten??, het gaat over een orgineel piaggio alarm ,..en is dit altijd met een komplete kabelboom plug en play,..iemand tips of ervaring mee ?? hoi Wouter

Link naar reactie

hoi ,vandaag even linker kapje eraf geschroefd, witte stekker gevonden, maar niets raars aan deze stekker gevonden , in en uit elkaar gedaan, nog steeds het zelfde. Alarm kastje heb ik ook zien zitten vanaf hier, zit een beetje knullig vast met een t-rap(rammeld) ,deze ga ik ieder geval iets beter vast zetten, veder nog tips? thanks wouter

Link naar reactie

Denk niet dat je nog meer kan doen. Waarschijnlijk een fout in het alarmkastje dan, maar aangezien je die dingen niet kan opengooien, zal je het met één knipperlicht dienen te doen voor je alarm.En aangezien ook hier de garantie zal verlopen zijn ...

Link naar reactie

Toch vandaag weer even gekeken naar mijn alarm,,,.. zit dus in de zwevende zekering houders ,de linker en de rechter knipperlichten zijn apart gezekerd naar het alarm kastje toe, en de kontakten zijn net iets te slap om goed met de zekering kontakt te maken,..probleem weer opgelost alle knippers(pinkers)branden weer,...hehehe,..leven is zo makkelijk hoi Wouter

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Hoi vespa simply.. als ik mijn alarm aktiveer of deaktiveer van mijn vesp gts 300, dan gaan dus nu links en rechter knipperlicht met het bekende toontje aan,, maar als ik de schakelaar van mijn knipperlicht aan laat staan op links of rechts, dan knipper ook mijn koplamp en achterlicht en teller verlichting, samen met de knipperlichten,

(pinkers) Ik moet dus gewoon zorgen dat ik de schakelaar uitzet van ,mijn pinkers(knipperlichten),..het is het orginele piaggio alarm draadboom, aangesloten op de stekkers,.. dus het zal wel een italiaans ontwerp foutje zijn. s6 hoi Wouter(nl)

Link naar reactie

Hoi vespa simply.. als ik mijn alarm aktiveer of deaktiveer van mijn vesp gts 300, dan gaan dus nu links en rechter knipperlicht met het bekende toontje aan,, maar als ik de schakelaar van mijn knipperlicht aan laat staan op links of rechts, dan knipper ook mijn koplamp en achterlicht en teller verlichting, samen met de knipperlichten,

(pinkers) Ik moet dus gewoon zorgen dat ik de schakelaar uitzet van ,mijn pinkers(knipperlichten),..het is het orginele piaggio alarm draadboom, aangesloten op de stekkers,.. dus het zal wel een italiaans ontwerp foutje zijn. s6 hoi Wouter(nl)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...