Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Bedenkingen bij de aanpassingen aan mijn LML 4T


DarthStijn

Aanbevolen berichten

Wist niet goed waar deze topic aan te maken. Hoop dat hij hier op zijn plaats staat!

Heb nu bijna een jaar een 4 takt LML en heb ongeveer 6100km.

Sinds kort staat er een Pinasco uitlaat onder en een Pinasco 21/21 carbu.

Bij aankoop lag mijn max snelheid met wat moeite op 90km/h

Na de recente aanpassingen trekt hij tot in derde vlotjes door tot 80km/h maar als ik dan doorschakel naar 4e valt hij even terug om dan met moeite weer richting 80 te gaan en met wat geluk naar 85km/h.

Het verbruik is fors de hoogte ingegaan, maar bij vlot rijden nog te doen, ongeveer 3.5L/100km

In rolantie lijkt het alsof er een benzine lek is, dan zie je het metertje haast leeglopen en dit gepaard met een sterke benzine geur. Dit is ook het geval als ik aan lage snelheid +/-30km/h en lage toeren rond rij. Laatst heb ik deelgenomen aan een rit waar de snelheid constant rond de 30km/h lag en ik vaak in 2e soms 3e moest rijden. Hier heb ik ongeveer 50km kunnen doen met 5L!!!

Wou morgen langs mijn dealer gaan, maar zal voor vrijdag zijn. Maar misschien kan ik hier alvast wat tips meenemen.

Misschien zijn er dingen die eens nagekeken moeten worden of wat fijner afgesteld.

Vind het gewoon vreemd dat ik door de aanpassingen wat moet inleveren aan topsnelheid en dat hij haast leegloopt in rolantie en lage toeren.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...