Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Aansluiting druppellader (PX)


BLueDReaM

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Bluedream,

Neem gerust de optimate 3 of de 4 (opvolger van den 3)maar.Zeer goede druppellader.Heb ik vroeger jaar in,jaar uit aan mijn Bmw motor gehangen.De batterij heeft 6 jaar geleefd,normaal 3 jaar en foetsie...Heel degelijk materiaal,beter dan die uit de lidl van om en bij de 20€ (da's brol).Der zitten klemmekes bij die je vasthangt aan je batterij,als je dan thuiskomt van een rit gewoon inpluggen.En nee,de batterij moet er niet uit of losgekoppeld te worden.

Groetjes...

Link naar reactie

Nog één vraag, links onderaan de PX zie ik de batterij (onderkant) zitten. Ik zou niet graag de 'linkerbil' steeds demonteren om die batterijlader aan te koppelen. Echter, ik zie er ook een plastiek wit klemmetje aan hangen dat van de batterij lijkt te komen. Kan ik via die fiche de batterij ook opladen ?

Link naar reactie

ik ben in het bezit van een vespa cosa 200,en heb mij een druppellader van het merk tecmate,type optimate 4 aangeschft (gekocht bij van roosbroeck in merksem)hier zitten aansluitingen bij di ge mee op de borns van uw batterij bevestigd.daar zit een fische bij die ge tussen uw motorkap kunt laten uitsteken,en die ge ook waterdich kunt afsluiten.als ge dan thuiskomt koppelt ge uw druppelaar gewoon aan op die fische.zeer goed toestel !!!!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...