Ga naar inhoud
Vespaforum.be

LX 50


Trendy

Aanbevolen berichten

Pieps, ik ben nieuw hier maar dat even terzijde. ;) Ik wou ffkes aan de mensen hier hun ervaringen/meningen vragen over de LX 50, je zou er mij een groot plezier mee doen.

Ik weet alleen niet of 'LX 50' genoeg informatie is voor jullie?

Alvast mercikes hé.

Link naar reactie

Ik heb een LX50 4t, hier thuis staan ;)

Fantastisch machientje, geweldig om in de stad mee te rijden, en lekker zuinig. En mooi! Buiten die standaard plastieken rommelplaten, heb ik vervangen door gespoten exemplaren. Ook belangrijk is het grote zadel waarom gemakkelijk 2 mensen kunnen => Extra helm in je 'bakkie' en het is een superding om mee te verleiden ;)

Tot slot, onderhoud, verzekering is goedkoop enkel als je schade hebt weet je wat je mag betalen...

Maar ik heb toch een gts125 gekocht, omdat mijn vriendin nogal ver woont. En omdat ik nog maar 18 ben moet ik een motorrijbewijs hebben... bah!

Als je op zoek bent naar ééntje, de mijne is blauw met klein windscherm en een top-case met gespoten binnenkant en 5900 km, één keer 'omgevallen' maar helemaal terug opgemaakt. :)

Als je wilt maak ik eens wat foto's en stuur die door naar je.

Grtjs ToonR

Link naar reactie

Haha sorry, maar ik koop mij liever een nieuwe. ;) Geen offence hoor, jouwe zal zeker perfect in orde staan. Maar ik ga mij gewoon niet wagen aan '2dehands' brommertjes, het is mijn eerste en gelijk ook mijn laatste, daarom dat ik hem liever nieuw wil hebben.

Als iemand nog ervaringen/meningen heeft, laat maar komen. ;)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...