Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Onderhoud 50cc '63 in de buurt van Gent ?


bluerain

Aanbevolen berichten

mmm...

geen probleem ???

bij de pauw toch nog geen hulp kunnen krijgen voor classic vespa's (jaren '50 / '60), zelfs niet voor een achterlichtje...

voorts spreekt men daar over 'klassiekers' als het over een PK of een PX van 1988 gaat...

Wat moet er precies gebeuren ? misschien kunnen enkele sympathieke gentse liefhebbers u wel helpen ?

Niets tegen De Pauw hoor, enkel denk ik, en menig ander classic scooterist uit het Gentse, dat hij niet dé man is voor -inderdaad- vespa's van voor het PX tijdperk...

Link naar reactie

Je verwacht toch niet dat een reguliere piaggio-dealer je kan voorzien van een vijs of een lamp of whatever van een model dat ouder is dan hemzelf ? Realisitisch blijven hé... daarvoor bestaan aangepaste zaken.

Voor onderhoud daarentegen, zou ik niet weten waarom je geweigerd wordt... uiteindelijk verdient een garagist zijn brood op manuren. Maar, ik kan wel begrijpen dat hij niet aan stukken geraakt voor oude modellen. Dealers moeten immers via Piaggio gaan...

Link naar reactie

De Pauw kan -denk ik- niet zomaar stukken gaan bestellen bij SIP, ze zijn officieel Piaggio dealer. Als Piaggio het m.a.w. niet meer maakt kunnen zij het uiteraard niet leveren aan een klant.

Als ze er wel nog aan kunnen geraken zullen ze het nodige doen; anders was mijn koppeling van mijn Primavera nooit hersteld geraakt.

Link naar reactie

inderdaad, zoals jullie nu allemaal achter elkaar gezegd hebben: hij zal enkel kunnen helpen als er geen (specifieke)wisselstukken nodig zijn. Dat was ook mijn punt. Uiteraard zal hij zijn best doen, daar het een sympathieke man betrefd. En nee, jurgen, ik verwacht niet dat hij kan voorzien voor vijzen en lampen van modellen die dateren van voor dat hij geboren is, maar het lijkt mij dan ook debiel hier te beweren dat er geen probleem is en je wel zonder problemen bij De Pauw terrecht kan. Natuurlijk kan je er terecht, maar dan loop je de kans dat hij je vertelt dat hij je niet verder kan helpen. Ook dan nog zal hij zijn best doen om eventueel u door te verwijzen, en dat is uiteraard ook alweder heel fijn van de man.

allez, allemaal nen dikke KUS!

Bericht bewerkt (23.11.2005 | 13:07)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...