Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Halverwege


xvs

Aanbevolen berichten

Ik volg dit forum al geruime tijd, en dit om de voeling met m'n Vespa levendig te houden, want ik mag gedurende 6 maanden geen voertuig besturen, dus ook geen Vespa. En ik ben nu net halverwege.

Drie maanden geleden werd bij mij een ICD ingeplant, dat is een defibrillator/pacemaker, en de Belgische wetgever voorziet dat je dan 6 maand niet mag rijden. Heel lastig hoor. In Nederland is dat bijv. maar twee maanden.

Nog een geluk dat de rijverbodperiode in de winter valt. 5 april staat met stip in mijn agenda genoteerd.

Ondertussen lees ik hier dagelijks het reilen en zeilen van de Vespa community.

Link naar reactie

Alé man nog even doorbijten. Vergeet geen verse benzine in je tank te doen. Na 6 maand verliest je benzine veel van zijn ontbrandingsvermogen (heb ik mij laten vertellen).

Link naar reactie

Nu wil ik je optimisme niet bedrukken, maar heeft zo'n ICD ook nog gevolgen voor je rijbewijs in de toekomst, bijv. bij verlengen.

Mijn vrouw heeft diabetes en moet dus iedere keer bij verlengen een medische attest laten doen (op eigen kosten natuurlijk, want het ligt immers aan jezelf dat je die ziekte hebt en niet aan de staat).

Wel alvast veel plezierige en veilige kilometers!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...