Ga naar inhoud
Vespaforum.be

www.vespas.be Opendeurdag


scras

Aanbevolen berichten

Stil? Het zou gewoon nogal dom zijn om er hier opnieuw over te beginnen denk ik.

Maar het nieuws is oud, het is op het forum al heel vaak aangehaald.

Ik blijf erbij dat de taferelen die zich op die foto's voordoen niet echt door de beugel kunnen. Of een Bajaj met een rond koplicht verkopen als een Vespa VBB, da kunt ge toch ni doen. Ieder wie dit doet, het is niet specifiek op hun bedoeld.

En nee, ik heb niets tegen Bajaj, maar je moet ze niet verkopen als een echte Vespa.

En ja ik weet heel goed dat heel wat onderdelen die je gebruikt uit Aziatische landen komen, maar das veranderd de zaak nog niet.

Maar goed zoals je hier kan zien op de foto's staan er ook gewone oude, ongerestaureerde vespa's bij, zou eerder daarvoor kiezen en zelf restaureren of het laten doen.

Link naar reactie

En plots was er lawaai:

Hoe durf je zo op een echt vespa forum te komen!!!!!!!!!

Blijkbaar staan die vespa al lang buiten zie maar naar die eerste foto,de bladeren liggen er al op de vloerplaat.

En pas op! er lmoopt een waakhond rond.

Een aziatische bajabull.

Link naar reactie

1 foto zegt meer dan duizend woorden, voor een niet gerestaureerde, zou ik ook niet langs gaan.

Op de foto's die ik hier al eerder gezien heb van vespas.be heb ik de indruk gekregen dat het om platte commercie gaat en de geest van de echte vespaliefhebberij ver zoek is.

Touwens een cursus of 3 a 4 in het herstellen en klaarmaken van een carroserie zou niet misplaatst zijn.

mvg

de reclame van handelaars op dit forum mag voor mijn part ook verdwijnen, danny van scootermarket was daar ook en goed voorbeeld van

Komt zogezegd ophelderen wat metaliseren is (waar hij trouwens een paar zeer positieve punten van metalisatie vergeet aan te halen) maar ondertussen weten we wel hoe goed zijn werk is en dat er klanten al zoveel jaar rondrijden met een scooter die hij ooit klaar gemaakt heeft en nog steeds zeer goed in de lak staan ect...

@ jurgen het is mischien een goed idee om een apart luik te voorzien voor handelaars waar ze hun ding kwijt kunnen op het nieuwe forum a dan niet tegen een kleine vergoeding

Het weer is daar precies beter dan bij ons : )

1%20(98).jpg

µÓÃǨÍÍÊàµÃàÅÕº͡ÇèÒ¡ÅØèÁ¼ÙéµéͧʧÊÑ¡èÍ¡ÒÃÃéÒ ·Õè¨Ñº¡ØÁä´éàÁ×èÍÊÑ»´ÒËì·ÕèáÅéÇ ÍÒ¨ÁÕá¼¹â¨ÁµÕâç

Bericht bewerkt (14.11.2005 | 13:20)

Link naar reactie

over WANKERS gesproken...

Stanman schreef: "de reclame van handelaars op dit forum mag voor mijn part ook verdwijnen, danny van scootermarket was daar ook en goed voorbeeld van"

MAN MAN MAN

Als iemand met 24jaar ervaring hier gewoon vriendelijk zijn bescheiden mening over metalliseren kwijt wil zie jij dit dan als reclame? Iedereen reageert er vriendelijk en positief op dus what's the problem?

Link naar reactie

@ rockit NIEMAND NOEMT MIJ EEN WANKER

Dat is gewoon mijn mening en daarmee uit, ben ik daarom een wanker, ik dacht het niet.

Bent u er 1 ik ken u niet dus ik kan het niet zeggen, als dat de mentaliteit hier aan het worden is goe bezig.

Trouwens den danny zei dat metaliseren niet beter was als een gewone grondlaag, grote fout.

Als het u bedoeling is om deze thread wat omzeep te helpen door mensen wat namen te noemen BOL het dan gewoon af

Link naar reactie

Laat het maar, het heeft geen nut van weer boel te maken op het forum, persoonlijk heb ik niks tegen scootermarket of eender wie.

Het feit is gewoon dat 7 maanden geleden het grote vespas.be debat hier nog gevoerd is en iedereen was er mee eens dat het brol was, zeker als je de foto van de restauratie hebt gezien.

MVG Stany

Bericht bewerkt (14.11.2005 | 14:38)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...