Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Garmin 660 aansluiten op gts 125 super


stef1506

Aanbevolen berichten

Ik heb een Garmin 660 aangeschaft en heb deze al op mijn stuur gezet, maar nu moet ik die kabel nog aansluiten, ik heb de kabel al via de linker handvat en de rem naar binnengewerkt, en laten uitkomen achter de linker plastic kapje boven het handschoenvakje waar een stekker zit om die aan te sluiten, maar hoe moet ik die aansluiten ??? En welke kabeltjes moet ik dan gebruiken van die witte stekker?

Alvast bedankt,

Stef

Link naar reactie

Er zit daar een witte stekker met 4 of 5 draadjes. even doormeten met een multimeter (er is een aansluiting voor en een na het contact, na het contact is denk ik rood en roze als ik het mij goed herrinner)

Ikzelf heb een 12 volt aansluiting type sigarettenaansteker in mijn handschoenkaske gemaakt (aangesloten achter linker kapje met extra zekeringske, 2 draadjes uit die stekker gehaald en daar nieuwe losse witte stekkertjes opgezet (te koop in elke autoshop), idem op 12 volt aansluiting) en steek de autolader daar in.

Je kunt de stroomvoorziening uiteraard ook rechtstreeks achter dat kapje aansluiten op de gewenste draden.

Link naar reactie

Je kan beter de kabel naar binnen loodsen via de spiegel. V-tje insnijden in de rubber, of onder het dekseltje doorsteken en klein beetje dremelen zodat het mooi aansluit.

In de fiche neem je de witte draad, deze staat achter het contact. De zwarte is de massa.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...