Ga naar inhoud
Vespaforum.be

scooteringnight by candlelight


vespajean007

Aanbevolen berichten

Beste vespaliefhebber,

Zoals elk jaar geven de "vatje sjoepappen", vespaclub Ninove u wel bekend, weer een leuke avond waarbij ze jullie proberen hun relaas van de vorige reis mee te geven.

Dit jaar hebben we zo een 2000 km door het zuiden van Engeland gebold.

Dus toveren we de zaal om in een echte gezellige Engelse pub met tapijten, lampaderes, kaarsen en natuurlijk de typische "ale's en whisky's"

Op het menu staan er ook enkele Engelse specialiteiten met als starter gerookte zalm en als main course een Engelse stoofpot met Ninoofse bruine Witkap bereid.

Er is ook de premiere van onze film "the land's end rally 2005".

Uiteraard zijn ook de filmkes en foto's van vorige reizen te bewonderen (Scotland, Ierland, Frankrijk, Friesland, Italie, Duitsland en Spanje)

Natuurlijk staan ook al onze vespa's tentoongesteld en dit jaar is er zelfs een ape bij.

Dus reden genoeg om eens langs te komen op maandag 31 oktober vanaf 19.00u. in zaal de Roosevelt te Ninove

Link naar reactie

Beste vespaliefhebber we zijn er klaar voor,

Zoals elk jaar geven de "vatje sjoepappen", vespaclub Ninove u wel bekend, weer een leuke avond waarbij ze jullie proberen hun relaas van de vorige reis mee te geven.

Dit jaar hebben we zo een 2000 km door het zuiden van Engeland gebold.

Dus toveren we de zaal om in een echte gezellige Engelse pub met tapijten, lampaderes, kaarsen en natuurlijk de typische "ale's en whisky's"

Op het menu staan er ook enkele Engelse specialiteiten met als starter gerookte zalm en als main course een Engelse stoofpot met Ninoofse bruine Witkap bereid.

Er is ook de premiere van onze film "the land's end rally 2005".

Uiteraard zijn ook de filmkes en foto's van vorige reizen te bewonderen (Scotland, Ierland, Frankrijk, Friesland, Italie, Duitsland en Spanje)

Natuurlijk staan ook al onze vespa's tentoongesteld en dit jaar is er zelfs een ape bij.

Dus reden genoeg om eens langs te komen op maandag 31 oktober vanaf 19.00u. in zaal de Roosevelt te Ninove.

Link naar reactie

amai, ik heb weer last van den bibber...

ligt dat aan de witkap?

soit, gasten, als jullie ooit eens een leuke tombola organiseren,

gisteren een mooi voorbeeld tegen gekomen op de scootering night...

15 vespa's op een rij gestald, tel alle bouwjaren op, en wie er het dichste bij is, krijgt n fles whisky...

had ik dat geweten, had ik mijn vespa technica's meegepakt...

maar soit, jean, heb ik gewonnen?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...