Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Enkele vraagjes ivm px 125 ...


looneycooney

Aanbevolen berichten

Hey iedereen!

We zijn eraan begonnen..de opmaak van mijn geaccidenteerd px'ke .

Voorlopig gaat ie origineel gezet worden , maar toch had ik enkele vraagjes , mits ie toch compleet uitmekaar gaat .

-Een alarm ...ik vraag me al een tijdje af of er een mogelijkheid bestaat een alarm te installeren op zo'n px . Bij vespa stond indertijd een lx-alarm in de optielijst , maar heb geen idee of men deze kan gebruiken?!

Een alarm met starter en immobilizer is zeker niet bruikbaar , mits je manueel de clutch moet inhouden om te starten?

Zelf dacht ik bv aan de 'sky' alarmsystemen :

http://www.spyeurope.be/epages/62055575.sf/nl_BE/?ObjectPath=/Shops/62055575/Categories/%22Scooter%20Alarm%22

-vespa mudflap achteraan : hoe installeer je die het beste? zelf vind ik zichtbare schroeven niet zo tof en de mudflap heeft 2 voorziene gaatjes , dus denkik dat er toch een 'standaard' manier voor moet zijn?

-claxon...ik zou graag iets leuks willen , maar dacht dat bv die 'deuntjes' verboden zijn...welke zijn mogelijk en waar vind ik een speciaal toeterke?

-elektriciteit : mogelijkheid om bv gps-lader te installeren (autoplug bv) en hoe monteer je dit ?

-batterij : is er een sterkere batterij of een 2de nodig voor een alarm/herlaadpunt gps en hoe monteer je dat het beste?

Graag wat inlichtingen dus..mits hij uiteen gaat en nog veel werk aan is , heb ik tijd om een schema'tje samen te stellen wat ik allemaal wil/kan aanpassen.

Mvg

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...