Ga naar inhoud
Vespaforum.be

valt stil bij in vitesse zetten


-Kristof-

Aanbevolen berichten

echt bizarr , vespa reed vrij goed laatste dagen en uren ,maar derstraks paar dingen aan het polishen , zoals achterrekje en poot... en ernaa pruttelde hij kei hard en valt hij meestal stil bij in vitesse te zetten ,ook wanneer hij rijd stotterd hij nu ok ineens en hapert bij sneller rijden ...

ook werkt ineens het contactslot niet.. dus hij start altijd , of er nu sleutel in zit of niet :s dit is nochtans nieuw contactslotje van vorig jaar...

iemand ideetjes of tips voor mij ?

( morgen al zoizo nieuw bougie en filterke halen , want is na de rodage van vorig jaar ng niet vervangen)

Link naar reactie

even updaten = het zwarte kabeltje aan men cdi was idd het slechte contact , heb dit nu eraf gelaten , relanti wat verhoogd en hij reed terug zoals ervoor :) ondertss nog nieuw bougie en filterke gaan halen en straks naar men garage alles monteren en nieuw draadje tussen zetten... hopelijk is dit dan ok :)

klein vraagje ng , bij de oude luchtfilter was het hartje uitgeboord ,best om dit bij de nieuwe ook te doen ?

Link naar reactie

ok nieuw bougie'ke , nieuwe luchtfilter , paardraadjes hersteld aan cdi...

alleen het uiterste draadje van cdi (origineel groen) moet ik eraf laten of hij valt stil , ook heb ik geen contactslot meer ( ook niet wanneer ik dat groene draadje aansluit)

zal wel ergens een kortsluiting opzitten wss... na t weekend is uitmeten ...

of iemand al zelfde voorgehad ? ( socket van voorverlichting is gebarsten , maar daar kan het toch wel niet aan liggen veronderstel ik e)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...