Ga naar inhoud
Vespaforum.be

baxley trailer, vespa tote. waar vinden


lacetke

Aanbevolen berichten

na de aankoop van een extra vespa voor de vriendin ben ik dus op zoek naar een trailer om 2 vespa's op te zetten om op vakantie mee te kunnen nemen.

nu heb ik zitten zoeken en ben op een "vespa tote" terecht gekomen.

ze worden gemaakt door baxley trailers.

maar kan hier geen dealer van vinden.

iemand een idee?

picG.jpg

grtz

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Ik zit een beetje met hetzelfde probleem als jij. Niet makkelijk te vinden hé ? Na wat googelen, op de websaait van Baxley terecht gekomen. Die trailer staat er wel niet meer op, maar ik heb een mailtje gestuurd met de vraag of nog te koop en of dealers in België zijn. Betwijfel..ik zal even mee op de hoogte houden.

Link naar reactie
na de aankoop van een extra vespa voor de vriendin ben ik dus op zoek naar een trailer om 2 vespa's op te zetten om op vakantie mee te kunnen nemen.

nu heb ik zitten zoeken en ben op een "vespa tote" terecht gekomen.

ze worden gemaakt door baxley trailers.

maar kan hier geen dealer van vinden.

iemand een idee?

http://www.vespamaintenance.com/photos/ccsc/picG.jpg

grtz

Ga hier eens kijken

www.spotgoedkopeaanhangwagens.nl/motortrailers.htm

http://www.daxara.nl/producten/motortrailers-chassis/erd-ch451-2-motoren

Link naar reactie

Het antwoord van Baxley :

Sorry for the delay in getting to you. We haven't sold the "Vespa" trailer in a number of years but we do have a conversion for our ST002 that will allow it to carry smaller motorcycles. The chassis of the ST002 is identical to the old "Vespa" trailer but with different chock and we can supply the ST002 with "Scooter Chocks" and you'll have the equivalent of the "Vespa" trailer. If we can provide a quote for you or if you have other questions please let me know.

Thanks,

Chip Mayfield

Baxley Trailer Company

cell (334) 791-7604

Link naar reactie

Zou Lacetke nu wel nog gekeken hebben, want veel reactie komt er niet van zijn kant. Ik weet je woonplaats niet maar in Lier bij Willems (ad. Vaart) verkopen ze trailers ook. Hebben geen "websaait".

Prijzen zijn ± overal hetzelfde als ik naar die websaaits ga kijken of prijs vraag, rond de € 600 voor 2 Vespa's. Als er iemand beter koop weet, even laten weten.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...