Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Badge


gem

Aanbevolen berichten

Robby,een vriend uit Indonesiƫ,en fervent Vespafanaat,stuurde me gisteren een mail.Hij had een hartaanval gehad.

>> lieve mensen, ik heb een treurig bericht voor jullie: had van de week een TIA attack gekregen, god zy dank is de verlammings verschynsel weg geebt, moet na de BALI FEESTDAGEN naar de neuroloog toe voor verdere behandeling! ik lag onder de auto HUGO,en toen gebeurde het.. als een trage slang kwam het op me!!VRESELYK, triest voor mezelf omdat ik altyd mezelf als een supermens beschouwd, en dan in een moment...niet meer roken, geen alcohol en geen vlees meer!! proberen voor m,n bestwil;blyftzeurenHUGO,GRTJES!

>>

lieve mensen, dank voor jullie mede betuiging,HUGO !odra je op BALI bent dan bel je my op :081999037816 of myn huisnummer:0361-8479842!!! via je gsm, ok?Wil je a.u.b. eensticker van de SCOOTER CLUB meenemen, eentje die ik op myn TOURVEST naaien doet en weer van buitenland een troffee heb!! liefs en groetjes,keep in touch,byeROB

Zoals jullie kunnen lezen,zou hij graag een badge van een Belgische club hebben.

Wie wil er mij eentje opsturen,dan zorg ik ervoor dat die bij Rob geraakt.

PS:Rob zegt dat hij 60 is,maar dat zal eerder 70 zijn.Hij wil blijven werken :)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...