Ga naar inhoud
Vespaforum.be

GTS 300 - 3 vraagjes


wulf

Aanbevolen berichten

sinds een dik jaar rijd ik met een gts300.

laatste weken duiken kort na elkaar 3 "slijtage/schade" verschijnselen op... Ik wou eens informeren naar tips om die te vermijden of te herstellen.

- "groot" stuk lak weg (ook de grondverf - dus echt tot op carrosserie). Ik kan me moeilijk voorstellen dat dit door steenslag komt (stuk is tot 1cm x 1,5cm). Hoe kan ik dit repareren? Is het wel normaal dat zo'n stuk eraf springt...?

- uitlaat begint heel erg te roesten (vanaf zo'n 6000km begon het). Kan ik nog erger vermijden, is dit normaal aan dat aantal km dat het de kop opsteekt, oplossingen,...?

- de zwarte verf van de remblokken komt los. Het ziet er 'aangewreten' uit terwijl ik na het winterse rijden tot consequent afspoel. Nog iemand die dit voorheeft?

Zou fijn zijn als jullie me konden informeren!

Cheers

Link naar reactie

Aangezien je hem pas een jaar hebt, is je dealer de aangewezen persoon om je lack in garantie te herstellen.

De roeste uitlaat, is helemaal normaal.

En als je dan toch bij je dealer bent, kan je ook het verfprobleem(?) van je remblokken aankaarten.

Link naar reactie

@cookiepuss: ik moet je daar ergens wel gelijk in geven...de motortjes zijn volgens mij wel degelijk,ik ondervindt er persoonlijk toch geen last van.

Maar op vlak van afwerking kon het wel degelijk beter...mijn is op 1200km serieus aan het roesten,de chrome is naar mijn mening niet van voldoende kwaliteit.

Maar toch geen spijt van men keuze ;)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...