Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Achtzalighedenrit gemist


Tom Verstappen

Aanbevolen berichten

Jammer genoeg heb ik vandaag de Achtzalighedenrit gemist.

Hoe kwam het ...

Ik had een mailtje gekregen van Jacques met de wijziging van waar we zouden samen komen, nl. in Het repertoire ipv de Grote Markt.

Hoewel ik Het Repertoire niet kende, dacht ik, ik rij naar Herentals en zal ze wel ergens zien staan. Maar eenmaal in Herentals bleek het daar Kermis te zijn en een beetje rond gereden, niemand gezien. Het was ondertussen 11:50u dus dacht ik, misschien heb ik me vergist, en is het Repertoire in Geel.

Dus ik zo snel mogelijk naar Geel.

Mijn Vespa gaat 90 à 100 km/u dus ik vol gas over de baan Herentals - Geel (2 Vespa's tegen gekomen). Stond daar toch wel de politie in het midden van de weg ... ik denk te flitsen. Dus bestaat de kans dat ik nog een boete mag verwachten. :-(

In ieder geval, eventjes in Geel op de markt rond gereden, maar ondertussen was het 12:10u. dus de groep zou toch al weg zijn. Ben dan op mijn gemakje terug richting Herentals gereden ... de politie stond er nog steeds maar ditmaal reed ik wel 70 km/u.

Aangezien de tocht langs kleine wegentjes gaat, was de kans klein dat ik de groep zou zien. Dus ben ik maar richting Aarschot gereden en daar een ijsje gaan eten. De verkoper was ook een liefhebber van Vespa's en kwam bij me staan op het terras.

Ik zie net dat ik nu op het forum kan van de Vespa club waar meer details staan van de tochten. Dat kon ik tot voor kort niet. Dus nu kan ik in de toekomst wel de details lezen en mis ik hopelijk een rit meer :-)

Ongetwijfeld een leuke rit geweest. Het weer was er in ieder geval weer goed voor.

Tom

Link naar reactie

Hey Tom

als je een oranje vespa bent tegengekomen op de baan Herentals-Geel, dat waren wij. Wij zijn ook politie tegengekomen, maar ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken, want de politie stond er om het verkeer te regelen tijdens de schakel, je weet wel, die megafietstocht die elk jaar op de laatste zondag van augustus gereden wordt.

groetjes

Link naar reactie

Spijtig dat je de rit hebt gemist.

Op ons forum had ik nochtans een link staan naar Goolgemaps met de correcte informatie.

De evenementen sectie in de gaten houden is dus de boodschap.

Wij verwittigen ook alle leden via mail.

Dit was een rit voor onze leden, vandaag dat er geen vermelding was op dit forum.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...