Ga naar inhoud
Vespaforum.be

P200 te koop


Jimmyjazz

Aanbevolen berichten

Een jeugdvriend

verkoopt zijn scooter die hij nieuw kocht in 1982 en opnieuw liet spuiten

in 87 deze scooter heeft 16000km en heeft dus de laatste 15 jaar nie gebold altijd in zijn verwarmde garage gestaan ik zou hem gekocht hebben maar heb ondertussen iets anders gekocht

hier zijn mail : hermandewitte@gmail.com

dsc02398small8yq.jpg

het is een 200 zonder naft meter,en hij is echt wel in super goede staat!!

met bagagedrager voor en achter valbaren voor en achter en rugge steun (twee soorten) plus uitlaat enfin vraag het hem zelf AUB

dsc02403small7yi.jpg

toegevoegd door Admin namens de verkoper (19.09.2005)

Ik verkoop een PX200E van 1983 maar zonder benzinemeter met 15500 Km op de teller. Deze is in 1987 volledig herspoten met special painting en is nog altijd in prachtige staat, behalve een kras op de neus. 12 jaar heeft de Vespa in mijn garage gestaan en wordt nu verkocht omdat ik een zwaardere motor wil aanschaffen. Vele accessoires zijn voorzien en worden bijgeleverd: 2 rugsteunen, 2 spiegels, neusbeschermer, bagagerek voor, bagagerek achter, valbeschermers, 2 soorten zijbeschermers, 2 wieldeksels, 2 uitlaten (originele en een speciale gemonteerde uitlaat), een windscherm vooraan in blauwe kleur, gaskabel en ontkoppelingskabel, kick, vliegwieldeksel. Vele dingen zijn indertijd gechromeerd zoals kick, vliegwieldeksel en achterrempedaal. Door al deze bijkomende opties en accessoires is de prijs namelijk iets hoger dan normaal. Ik heb voor het ogenblik een koper voor 2100 EUR (laatste bod). Indien je dus wil bieden zal het reeds 2200 EUR moeten zijn.

Link naar reactie

Blijkbaar zij er mensen die dat willen geven.Nu, voor da geld zou ik wel gaan voor een recente PX met schijfrem.

Ik heb een mail gekregen van die persoon met de volledige uitleg en de vraag om die rond te sturen naar andere liefhebbers!Ik moet eerlijk zijn dat ik dat tegen die prijs naar niemand durf rondsturen...

Link naar reactie

Ik kreeg deze mail ook van de persoon in kwestie... vandaar dat ik het maar bijvoegde in zijn eigen post (aleh, van z'n jeugdvriend). De stelling als zou er al een koper zijn voor 2100 lijkt me onwaar... verkoperspraatje om de prijs op te drijven... als je iemand vindt die zoveel centen er wil tegenaan gooien, dan ga je niet twijfelen en kijken of je er nog 100 euro bovenop kunt verdienen.

Kortom... dit beestje zal nog enige tijd te koop staan, me dunkt.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...