Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Lml pinkerprobleem


lia paul

Aanbevolen berichten

Typisch LML probleem! Vijs je pinkerschakelaar eens open en je zal daar waarschijnlijk zien dat er een draadje is losgekomen. Verschiet niet als je binnen een week weer problemen hebt met je pinkers. De beste oplossing is om die LML schakelaar er uit te gooien en er een originele piaggio schakelaar voor in de plaats te steken. Problem solved! LML electriciteit is bagger, maar ze beloven al lang bij LML om van leverancier te veranderen. Misschien dat de nieuwste LML's dus "betere" onderdelen gebruiken.

Link naar reactie

Ik heb al tweemaal een draad over gehad maar die draden heb ik allemaal verlengt.

Ik zou die schakelaar willen veranderen door een origenele van piaggio px.

Maar mijn vraag is is de printkaart ook bij de schakelaar?

Want ik denk dat de fout in de printkaart zit.

Groetjes Paul

Link naar reactie
Typisch LML probleem! Vijs je pinkerschakelaar eens open en je zal daar waarschijnlijk zien dat er een draadje is losgekomen. Verschiet niet als je binnen een week weer problemen hebt met je pinkers. De beste oplossing is om die LML schakelaar er uit te gooien en er een originele piaggio schakelaar voor in de plaats te steken. Problem solved! LML electriciteit is bagger, maar ze beloven al lang bij LML om van leverancier te veranderen. Misschien dat de nieuwste LML's dus "betere" onderdelen gebruiken.

Yes, ik had een probleem met mijn linkervoorpinker... Maar nu heb ik de pinkerschakelaar eens opengevezen en blijkt inderdaad dat het draadje losgekomen is... Zal het maar eens souderen ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...