Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nieuwe S 125i.e.


karel.vermoortele

Aanbevolen berichten

Graag had ik nu es geweten wat de S rijders vinden van hun Wesp ? Heb ondertussen al een dealer ontmoet die een vespa ;en zeker eentje met injectie helemaal de grond in boorde ! Frustratie of gebrek aan kennis ? Ben nu zeer dicht bij mijn bestelling , en hoe meer ik er op de weg zie hoe zotter ik word (en doe zeer veel kilometers) ! Door al het lezen op de site al veel wijzer geworden , merci aan allen !

Link naar reactie

Ik heb sinds april een witte S en ben er eigenlijk heel content van. Ik had voordien een ET4 en die vond ik nogal heel "wiebelachtig", maar dat heeft mijn S veel minder.

En verder is het gewoon een plezier om ermee te rijden :o)

Misschien nog een kleine tip: ik zou kiezen voor de zwarte, want de witte wordt echt wel heel snel vuil en dat zie je natuurlijk dubbel zo hard dan bij een andere kleur ;o)

Link naar reactie

Ik woon in Jabbeke (tussen Brugge en Torhout) en worstel wat met de zelfde vraag voor de eventuele aankoop van m'n eerste Vespa (vandaar dat ik mijn neus kom tonen in dit forum ;-): Bike & Co krijgt minder goede commentaren, Xclusive in Torhout vinden sommigen duur voor onderhoud, anderen dan weer zeer goed kwa service/vriendelijkheid (gelijkaardige commentaren voor Coopman). 't is blijkbaar niet vanzelfspreken om èn niet te duur te zijn èn vriendelijk/goede service ;-) Maar soit, ik spreek niet uit ervaring, enkel wat ik lees op het forum.

Ik zie ook een verwijzing om de ervaringen van de 125i.e. te bekijken (maar vind ze niet onmiddellijk terug), zijn daar misschien problemen mee?

Alvast bedankt!

Link naar reactie

@GNARFF,

Heb zelf lang in Jabbeke gewoond , reeds 12 jaar geleden kende ik Coopman en voor de extra korting moet je niet bij een ander gaan . En om een vb te geven wij (men vrouw en ik) hebben bij Bike&Co 4 maal voor een gesloten deur gestaan, tijdens de openningsuren natuurlijk . Koop niet zomaar eentje schakel eerst u voelsprieten in ! Als je nog vragen hebt stel ze gerust, groeten K

Link naar reactie

@Karel.vermoortele ben ook langsgeweest bij Coopman, inderdaad vriendelijke mensen. Heb je uiteindelijke voor de injectie of carburator gekozen?

Blijkbaar kan je in bepaalde kleuren nog de "oude" carburator krijgen. Is dit aan te raden gezien de problemen (bij coopman kende ze het probleem niet waarover hier een apart topic bestaat)

Link naar reactie

Er is een verschil tussen niet kennen en niet willen kennen. Iedere Vespa dealer weet dat er bij een deel van de nieuwe GTS 125 i.e problemen zijn met de koude start / vertrek. Dit is niet echt een ramp eerder een ongemak. Een dealer die zegt dat hij daar niks van afweet komt een beetje leugenachtig over. Vermoedelijk zegt hij dit om U te sussen want wie koopt er nu iets waarvan men weet dat er problemen mee zijn. Verder moet je, je geen zorgen maken je geniet waarborg en Vespa is bezig met het probleem aan te pakken.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...