Ga naar inhoud
Vespaforum.be

plaquettes vespa en lambretta


kokske

Aanbevolen berichten

Gisterenavond was ik op de groenplaats waar een marktje was( een internationale handelsmarkt of zoiets), ik veronderstel dat deze vandaag nog wel zal staan. Er was een kraampje bij van de firma american store (website: www.american-store.nl) Op deze stand hadden ze verscheidene metalen plaquettes van zowel vespa als lambretta. Voor zij die er toevalig passeren, er zaten best mooie tussen, kheb er zelf al wel twee meegenomen. De dame zei dat je ook alles via de website kon bestellen blijkbaar.

Groetjes Wim

Link naar reactie

hehe,

het gaat redelijk goed met me. Ik heb enkel nog 5 dagen om mijn thesi af te krijgen: 5 interviews analyseren en zowa een besluit trekken en dan een abstractje... allé ge ziet het al, mijn week is vrij goed gevuld :). Maar derna ga'k twee weke met de vespa cruise aan de zee!

btw, ik ga wss ook nen DR177 zette. Wat was er bij jullie nu weer allemaal aangepast? grotere carbu? ander pijpke?

met jullie alles kits? Het was best gezellig in Boom! als ik binnenkort terug tijd heb vo een meeting dan spreke wel eens af ofzo?

groeten!

@ pieter, ja ma ze blinken wel heel schoon ;)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...